جانشین فرمانده ناجا:

حقوق شهروندی خط قرمز پلیس است/ دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود

سردار رضایی با تأکید بر برخورد سخت پلیس با اراذل و اوباش گفت: دستانی که قمه بلند می‌کنند، باید قطع شود.
کد خبر: ۴۳۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 23December 2020

حقوق شهروندی خط قرمز پلیس است/ دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه طرح امنیت عمومی (طرح اقتدار) با بیان اینکه نیروی انتظامی با روحیه انقلابی به اجرای قانون می‌پردازد، اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی خط قرمز پلیس است.

وی در ادامه تأکید کرد: پلیس با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند، به شدیدترین شکل برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی موظف هستند در مواجهه با اراذلی و اوباشی که سلاح دارند، به آن‌ها ضربه بزنند. اراذل و اوباش بدانند که مملکت قانون و دستگاه قضا دارد.

سردار رضایی گفت: دستانی که قمه بلند می‌کنند، باید قطع شود و نیروی انتظامی با کسانی که امنیت را برهم می‌زنند با محافظه‌کاری برخورد نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: این علف‌های هرز باید از بین بروند و دور انداخته شوند؛ این راهبرد ناجا با کسانی است که قانون را رعایت نمی‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: مردم از دستگاه‌های قضایی و انتظامی انتظار دارند که با اراذل و اوباش برخورد شود؛ همچنین دستگاه‌های قانون‌گذار باید قوانینی تصویب کنند که بازدارنده باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه برای آرامش کشور و تأمین امنیت لحظه‌شماری می‌کنیم، افزود: همان‌طور که قبل از انقلاب جلوی ضد انقلاب ایستادیم و در هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی ایستادگی کردیم، امروز هم نیروی انتظامی در جبهه مقاومت در برابر اراذل و اوباش با تمام توان ایستاده است.

وی عنوان کرد: امروز مأموران ناجا آموزش‌دیده و توجیه‌شده آماده هستند تا با هرگونه ناامنی مقابله کنند. ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که چند تن از اراذل، آرامش کشور را بر هم بزنند و مزدور بیگانه شوند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز بخشی از اراذل و اوباش در فضای مجازی عرض‌ اندام می‌کنند، گفت: این کار خلاف است و در پلیس فتا و در فضای حقیقی در کل کشور با اراذل برخورد خواهد شد.

سردار رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر تأثیر راه‌اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش بیان کرد: امروز اراذل و اوباش دنبال سوراخ موش می‌گردند و طبق گزارش‌ها شرایط در کشور خوب است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگر دفاع‌پرس درباره اصلاح قوانین گفت: برخی از قوانین باید اصلاح شوند و در این‌خصوص نمایندگان مجلس در کنار ناجا قرار دارند؛ ما هم به دنبال طرح لایحه‌ای هستیم که خلأهای قانونی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها