امام جمعه سرپل ذهاب:

مکتب حاج قاسم را با قدرت و شناخت و معرفت در کنار ولایت ادامه خواهیم داد

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» گفت: همه مردم منتظر انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی هستند و یکی از انتقام‌هایی که ما بتوانیم از دشمن بگیریم این است که مکتب حاج قاسم را با قدرت و شناخت و معرفت در کنار ولایت ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ - 23December 2020

مکتب حاج قاسم را با قدرت و شناخت و معرفت در کنار ولایت ادامه خواهیم دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: همه مردم منتظر انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی هستند و یکی از انتقام‌هایی که ما بتوانیم از دشمن بگیریم این است که مکتب حاج قاسم را با قدرت و شناخت و معرفت در کنار ولایت ادامه دهیم.

وی افزود: مصیبت و غم بزرگ از دست دادن وجود ارزشمند حاج قاسم سلیمانی پس از گذشت یکسال هنوز در دل‌ها سنگین است و این غم فراتر از مرز‌های ایران بوده و همه به نوعی مصیبت‌دار هستند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: برای اینکه انقلاب اسلامی پایدار باشد و در مسیر خودش با سرعت و با شدت بیشتری پیش رود باید در مسیر خدمتگزاری صادق باشیم و راه سردار سلیمانی را پیش گیریم که به طور قطع مورد محبت خدا و همچنین در دل مردم قرار می‌گیریم.

فاطمی نسب بیان داشت: دشمن به دنبال این است که ببن مردم و ولایت فاصله اندازی شود و دلزدگی و دلسردی ایجاد کند از این رو همه ما باید مواظب باشیم در سطوح عالی از مسیر انقلاب شاگردپروری کنیم و راه سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.

وی گفت: در مسیر ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران تربیت سربازانی امثال شهیدحاج قاسم سلیمانی دنیا را متحول می‌کند و در مقابل تمام دشمنان نیز با سبقت علمی تمام سیاست‌های آن‌ها را در یک منطقه خنثی می‌کند.

با تقویت وحدت و پیروی از ولایت راه شهید سلیمانی را ادامه میدهیم

«نورالدین فرزادی‌پور» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در این ادامه این جلسه ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی در مراسم شهادتش خودش را به همه آحاد جامعه ایران اسلامی و فراتر از مرز‌های ما معرفی کرد و مقاومت را هم در کارنامه خود گذاشت.

‌فرزادی‌پور افزود: باید تلاش کنیم با تقویت وحدت و پیروی از ولایت و تضعیف روحیه و اهداف دشمنان راه این شهید والامقام را ادامه دهیم و این رفتار و توصیه برای تحقق آرمان‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: باید برای برگزاری هر مراسمی برای سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از ظرفیت‌های موجود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنیم.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی، ویزیت رایگان و توزیع ماسک از برنامه‌های تدوین شده در روز سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سرپل ذهاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار