رئیس بسیج جامعه زنان کشور خبر داد؛

تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت توسط بسیج زنان

بیابانی گفت: بسیج زنان اقدام به تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت شناسایی شده، کرد تا قدری به معیشت خانوارها در ایام کرونا کمک کند.
کد خبر: ۴۳۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 23December 2020

تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت توسط بسیج زنانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگویی، با توضیح در خصوص آخرین اقدامات بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: یکی از کار‌هایی که بسیج زنان در ایام اخیر به آن توجه داشت، موضوع دانش آموزان و کمک به خانواده‌های آن‌ها بود. در حال حاضر با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا دانش آموزان مجبور به استفاده از سامانه شاد و همراه داشتن گوشی هوشمند هستند. این در حالی است که بسیاری از خانواده‌ها قادر به تهیه گوشی هوشمند نبودند و همین امر در حال آسیب زدن به دانش آموزان بود.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: به همین منظور نیز بسیج زنان اقدام به تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت شناسایی شده، کرد تا قدری به معیشت خانوار‌ها در ایام کرونا کمک کند. به علاوه با کمک اعضای بسیج اقدام به تهیه لوازم‌التحریر، تلفن همراه و ارائه کمک‌های درسی به دانش آموزان کردیم.

بیابانی با بیان اینکه این اقلام از طریق جمع آوری کمک‌های مردمی و با همکاری بسیج دانش آموزی، دانشجویی و بسیج فرهنگیان تهیه شده است، تصریح کرد: در این طرح خانواده‌های نیازمند از طریق پایگاه‌های محلات شناسایی شدند و به آن‌ها کمک شد. کمک در حل مشکلات درسی دانش آموزان نیز با کمک بانوان بسیجی در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در حال انجام است.

وی با توضیح در خصوص فعالیت‌های جهادی بسیج زنان نیز توضیح داد: طی سه ماه گذشته ۱۶ هزار گروه جهادی وابسته به بسیج زنان به صورت محله محور اقدام به خدمت رسانی به هموطنان در زمینه‌های گوناگون کردند.

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: در این فعالیت‌ها بیش از ۱۳۳ هزار نیروی بسیجی و جهادی مشارکت داشتند و اقداماتی نظیر ارائه خدمات مشاوره، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ... را انجام دادند.

بیابانی عنوان کرد: در طول فعالیت‌های جهادی بسیج زنان در مدت اخیر، بیش از دو میلیون و ۸۵۰ هزار بسته معیشتی و پنج میلیون و ۵۳۹ هزار بسته بهداشتی میان خانوار‌های نیازمند و کم بضاعت سراسر کشور توزیع شده است. به علاوه نیرو‌های بسیجی و جهادی اقدام به ارائه شش هزار ساعت خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف ازجمله، حل تعارضات خانوادگی، تربیت فرزند، مشاوره دینی، ازدواج و ... کردند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار