یادداشت/ عباس گودرزی

«حاج قاسم»؛ اسوه ایمان، ایثار و ولایت‌پذیری

سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار دهه از عمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام کرد.
کد خبر: ۴۳۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ - 24December 2020

حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بودگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «عباس گودرزی» عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی؛ فقدان شهید قاسم سلیمانی بسیار سخت و جبران آن مشکل است و رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از فرزندان خود و از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) را از دست داده است.

در واقع سپهبد سلیمانی به گردن همه ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام حق بسیار بزرگی دارد و مردم ایران اسلامی پس از شهادت این سردار دل‌ها در گفت‌وگوهای مختلف امنیت خود را مدیون این شهید سرافراز عنوان می‌کردند.

در حقیقت حاج قاسم در طول چهار دهه حیات انقلاب اسلامی رشادت‌ها بزرگی از خود در دفاع از ارزش‌ها و کشور نشان داد و به آرزوی دیرینه خود رسید اما یاد و خاطره‌اش نه تنها در ذهن و قلب ملت ایران بلکه در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی  و حتی دنیا ثبت شد.

دشمنان بزدل و کوردل انقلاب اسلامی بدانند که اگر چه با ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی شادی زودگذری نصیبشان شد اما خون هزاران قاسم سلیمانی را علیه خود به جوش آوردند. امروز مردم ایران داغدار مالک اشتر زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و انتقام خون این سردار رشید اسلام و محبوب دل‌ها را خواهند گرفت.

سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار  دهه از عمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه کرد؛ نام زیبای این شهید سرافراز در حال حاضر به رمز عملیات نابودی نظام سلطه و در راس آن آمریکا و اسراییل تبدیل شده است.

سردار سلیمانی یک مجاهد تمام عیار و خستگی‌ناپذیر بودند، بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حاج قاسم پرورش‌یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب خونین امام راحل بود؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، دشمن‌شناس چیره دست بود، ایشان در شرایط پیچیده روزگار امروز اولویت‌ها را به خوبی تشخیص داد و با عمق وجود می‌دانست منشا همه فسادها آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، از این جهت همه تلاش خود را برای مبارزه با این جرثومه‌های فساد گذاشت.

در شرایطی که غربی‌ها تنها شعار مبارزه با تروریسم را سر می‌دادند، سردار رشید ما جانانه با تروریسم مقابله کرد و نشان داد که بین شعار و عمل تا چه اندازه فاصله است؛ حاج قاسم توانست انسجامی بین‌المللی میان دل‌های آماده و مجاهدان در راه خداوند ایجاد کند.

وظیفه داریم راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و رسالتی که ایشان بر دوش ما نهاده است را به بهترین شکل به سرانجام برسانیم. امروز ما باید مجدانه و بیش از گذشته تلاش داشته باشیم تا این غده سرطانی را محو و نابود کنیم؛ این شهید والامقام به ما آموخت تنها زبانی که دشمن می فهمد، زبان مقاومت است.

هر چند شهدا مهمان خدا و یادشان جاودانه است اما باید آنچه در توان داریم برای گرامی‌داشت یاد و خاطر این شهید والامقام به کار گیریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار