نماینده ولی فقیه در مازندران:

وظیفه ما در مقابل دشمنان حمایت از رهبری است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: وظیفه ما در مقابل شگرد دشمنان بیداری، هوشیاری و حمایت از رهبری هوشمند است که با درایت مملکت را از بحران‌های مختلف عبور داده است.
کد خبر: ۴۳۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 24December 2020

وظیفه ما در مقابل دشمنان حمایت از رهبری هوشمند استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران اظهار داشت: استراتژی دشمنان نظام در راستای تضعیف انقلاب این است که یک ادعای غلطی می‌کنند و به دنبال آن هم با شیوه غلطی از آن ادعا حمایت می‌کنند و در نهایت قصد اجرایی و عملیاتی کردن آن را دارند.

وی افزود: به عنوان نمونه در رابطه با شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) این استراتژی مصداق پیدا می‌کند؛ یک ادعای واهی و غلطی در راستای مسئله امامت و خلافت کردند و با شیوه غلطِ برخورد اقتصادی غصب فدک و هجمه به بیت نورانی حضرت، از آن ادعا حمایت کردند یا در ماجرای فتنه ۸۸ هم همینطور؛ یک ادعای غلطی مبنی بر تقلب صورت گرفت و در ادامه با شیوه غلط اردوکشی و آشوب خیابانی آن را حمایت و اجرایی کردند و یا در جریان فتنه سوریه و کشورهای پیرامون نیز علیه شیعه و دولت سوریه ادعاهای نادرستی کردند‌ و با شیوه غلط آدم‌کشی و ترور و ارعاب آن را پشتیبانی و عملیاتی کردند.

محمدی لائینی ادامه داد: وظیفه ما در مقابل این شگرد دشمن این است که بیدار و هوشیار باشیم و درس بصیرت را از تاریخ بیاموزیم و از رهبری هوشمند که با درایت مملکت را از بحران‌های مختلف عبور داده حمایت کنیم و باید وحدت و انسجام ما حول مرکز وحدت یعنی ولایت فقیه بیشتر باشد چرا که نقطه اصلی دشمنان نیز همین عمود خیمه نظام و انقلاب است.

خاطرنشان می‌شود، اعضای جلسه نیز پیرامون مسائل فرهنگی استان، مانند فضای مجازی و مناسبت‌های پیش‌رو همچون سالگرد سردار شهید سلیمانی و حماسه ۹ دی تبادل نظر و ارائه راهکار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار