معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

برترین‌های منطقه‌ای جشنواره «تئاتر سنگر» معرفی شدند

«روح الله ایرانمهر» گفت: برترین‌های منطقه‌ای جشنواره «تئاتر سنگر» ویژه یگان‌های نظامی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۳۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 25December 2020

برترین‌های منطقه‌ای جشنواره «تئاتر سنگر» معرفی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مراسمی که عصر پنجشنبه (۴ دی) در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، برترین‌های منطقه‌ای جشنواره «تئاتر سنگر» ویژه یگان‌های نظامی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مرحله منطقه‌ای این جشنواره به دبیری استان مازندران برگزار شد، افزود: از بین گروه‌های تئاتر برتر استان‌های مازندران، گلستان، گیلان و قزوین، تئاتر «آن سه نفر» از استان مازندران به عنوان اثر برتر در بخش تئاتر صحنه‌ای و نمایش «ثموئی» از استان قزوین به عنوان اثر برتر در بخش خیابانی معرفی شدند.

ایرانمهر ادامه داد: تیم‌های برتر جهت رقابت با تیم‌های برتر مناطق، به مرحله کشوری معرفی شدند.

این مسئول افزود: مرحله استانی جشنواره «تئاتر سنگر» ویژه یگان‌های نظامی از سوم خرداد تا هفته دفاع برگزار شد و دبیرخانه منطه‌ای نیز از هفته دفاع مقدس در مازندران شروع بکار کرد.

ایرانمهر با بیان اینکه آثار ارسالی در یک مرحله و با حضور ۳ داور، مورد داوری قرار گرفتند، عنوان کرد: از میان آن‌ها تئاتر «آن سه نفر» از پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر و تئاتر «ثموئی» اثری از سپاه استان قزوین انتخاب شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار