رئیس پلیس پایتخت:

خانواده‌ها مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند/ مجرمین با شگردهای پیچیده در فضای مجازی حضور دارند

سردار رحیمی با بیان اینکه باید مراقبت‌های لازم از جوانان و نوجوانان در برابر فضای مجازی صورت گیرد، گفت: نوجوانان و جوانان به‌عنوان یکی از مخاطبین اصلی فضای مجازی نیازمند مراقبت هستند.
کد خبر: ۴۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۶ - 26December 2020

خانواده‌های مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند/ مجرمین همواره با شگردهای پیچیده در فضای مجازی حضور دارندسردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تأکید بر ضرورت مراقبت خانواده‌ها در خصوص فضای مجازی، اظهار داشت: امروز فضای مجازی جزئی از زندگی همه ما شده و این را مجرمین به خوبی متوجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه باید مراقبت‌های لازم از جوانان و نوجوانان در برابر فضای مجازی صورت گیرد، گفت: نوجوانان و جوانان به‌عنوان یکی از مخاطبین اصلی فضای مجازی نیازمند مراقبت هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مجرمین همواره با شگردهای پیچیده و جدید در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و امروز آمار کسانی که در فضای مجازی به دام مجرمین می‌افتند، زیاد است.

سردار رحیمی با بیان اینکه مردم بدانند از لحظه‌ای که جرمی رخ می‌دهد، کار پلیس برای دستگیری مجرم آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی جرم‌ها خیلی زود کشف می‌شود و برخی از جرایم به دلیل پیچیدگی که دارد کمی زمان می‌برد تا مجرم دستگیر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها