فرماندار دلگان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بصیرت ایرانیان در دفاع مقدس متجلی شد

«مجتبی شجاعی» گفت: در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر، بصیرت، ولایتمداری و عزتمندی ایرانیان سربلند متجلی شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ - 27December 2020

بصیرت ایرانیان در دفاع مقدس متجلی شد«مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر، بصیرت، ولایتمداری و عزتمندی ایرانیان سربلند متجلی شد.

شجاعی افزود: دفاع مقدس برای ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران اسلامی، عرصه مقابله با ابرقدرتهای شرق و غرب و نمایش اقتدار و شکوه ملی کشورمان به دنیا بود.

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان نیز با ویژگی دلاورمردی و مبارزه با استکبار و با افتخار میزبانی از ولایت در هشت سال جنگ تحمیلی توانستند برای ایران سربلند افتخارآفرینی کنند.

شجاعی اضافه کرد: حضور فرماندهان شجاع و سلحشور و نیروهای مقتدر سیستان و بلوچستان در هشت سال جنگ تحمیلی بیانگر این موضوع است که مردم این استان همگام با سایر اقشار ملت به عظمت و شکوه و پایداری میهن عزیزمان می‌اندیشند.

فرماندار دلگان ادامه داد: مردم این استان در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی و حضور ظفرمندانه در جبهه مقاومت و همراهی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایانگر بصیرت و ولایتمداری آنان بوده و همچنان نیز پرچمدار حمایت از اسلام و انقلاب و میهن و مبارزه با استکبار هستند.

شجاعی گفت: سالهاست مردم سیستان و بلوچستان در شرایط دشوار اقتصادی توانسته اند با توطئه‌های دشمنان مقابله کنند که این امر از وفاداری این مردم مومن و انقلابی به اسلام و کشور حکایت دارد.

وی متذکر شد: دشمنان اسلام و میهن باید بدانند که مردم سیستان و بلوچستان همگام با سایر ملت سرافراز ایران اسلامی از حریم اسلام و انقلاب و رهبری صیانت می کنند و همواره در راس و خط مقدم جبهه مقاومت و مقابله با مستکبران مقتدرانه در صحنه حضور دارند و در این مسیر هیچ گونه ضعف و سستی به خود راه نمی دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار