با حکم سردار کارگر؛

«هادی خورشاهیان» دبیر علمی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف شد

با حکم «سردار کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «هادی خورشاهیان» به عنوان دبیر علمی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) منصوب شد.
کد خبر: ۴۳۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 27December 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «هادی خورشاهیان» به عنوان دبیر علمی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) منصوب شد.

در حکم سردار کارگر خطاب به هادی خورشاهیان آمده است؛

«نظر به تجارب و تلاش‌های ارزشمند شما نویسنده متعهد، انقلابی و ارزشی در حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس، جنابعالی را به سمت دبیر علمی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، به ویژه فرمایشات ۳۱ شهریور ماه سال‌جاری که تأکید بر جهت دهی به ادبیات دفاع مقدس بوده است، بتوانید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این رخداد ملی را هر چه باشکوه تر برگزار نماییم.»

بر اساس این گزارش، هادی خورشاهیان در پانزدهم شهریور سال ۱۳۵۲ در گنبدکاووس متولد شد، ولی به دلیل اصالت خراسانی‌اش، خانواده‌اش به نیشابور بازگشتند و او تا سال ۱۳۷۷ مقیم آن جا بود و از آن سال تاکنون ساکن تهران است.

وی دارای مدرک لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران است و گواهینامه هنری درجه دو در رشته شعر، معادل فوق لیسانس به او اعطاء شده است. از سال ۱۳۷۰ آثارش در مطبوعات به چاپ رسیده است و تاکنون حدود بیش از هشتاد جلد کتاب در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان، شعر، ادبیات داستانی، ترجمه، نقد ادبی، نمایشنامه و فیلمنامه منتشر کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار