مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

ارسال ۱۴۱ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فیلم مقاومت مازندران/ تقدیر از برگزیدگان ۶ بخش

حمیدرضا هراسانی از ارسال ۱۴۱ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فیلم مقاومت مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ - 27December 2020

ارسال ۱۴۱ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فیلم مقاومت مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران امروز در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از ارسال ۱۴۱ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: آثار در شش بخش‌ پویانمایی، فیلم کوتاه، فیلم بلند، مستند، فیلمنامه و نماهنگ به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه آثار دریافتی در بخش‌های مختلف به مدت یک هفته مورد داوری قرار گرفتند، گفت: بخش فیلمنامه با سه فیلمنامه «سنور» به نویسندگی «عیسی بابایی»، «شمارش معکوس» از «راحله پاشایی» و «بدون تاریخ بدون امضا» به نویسندگی «مائده عبدی» حائز دریافت نامزد شدند و اثر فیلمنامه «سنور» برنده و برگزیده این بخش شد.

هراسانی گفت: در بخش فیلم مستند فیلم‌های «نواجش» کاری از «علی طالبی»، «کیست مرا یاری کند» اثری از «کیوان سلیمانی» و  «یالمان» کاری از «عیسی بابایی» نامزد این بخش شدند که فیلم مستند «نواجش» به عنوان برگزیده این بخش معرفی شد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در بخش «پویانمایی» فیلم‌های «قهوه‌خانه» اثر «سیدحسن و سید امیرغبار آستانه»، «راز ماهی قرمز» اثر «سیدامیر غبارآستانه» و «نقطه صفر پیچکها» کاری از «زهرا خورشیدی» نامزد شدند و در نهایت «قهوه‌خانه سیدحسن» برگزیده این بخش معرفی شد.

مسئول بسیج هنرمندان افزود: در بخش فیلم کوتاه داستانی «ملا خدیجه خروس داشت» کاری از «علی معصومی»، «زیر درخت گردو» کاری از «محمد حیدری» و «مسیر» کاری از «میثاق مدانلو» نامزد این بخش شدند و فیلم «ملا خدیجه خروس داشت» برگزیده این بخش معرفی شد.

هراسانی ادامه داد: در بخش فیلم بلند داستانی فیلم‌های «خواب نرگس»، «روزهای بنفشه» و «آسمان هشتم» کاری از«علیرضا صبوری» نامزد شدند و فیلم‌ «خواب نرگس» برگزیده این بخش معرفی شد.

این مسئول ادامه داد: در بخش نماهنگ سه نماهنگ «ساعت سفر» کاری از «قاسم صادقی»، «موج» کاری از «رضا بسطامی» و «ننا» کاری از «علیرضا صبوری» به عنوان نامزد معرفی شدند و نهایت «علیرضا صبوری» با نماهنگ «ننا» برگزیده این بخش شد.

وی در پایان گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان در استان و مشارکت و همکاری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دراین جشنواره مشارکت و همکاری داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها