شهید فرید بحیرایی: در راه دین از دادن جان و مال دریغ نکنید

شهید فرید بحیرایی در وصیت نامه خود آورده است: ای امت شهیدپرور لحظه‌ای از جنگ غافل نشوید و در این مرحله حساس از انقلابمان که از طرف متجاوزین شرق و غرب انقلاب اسلامی مورد هجوم قرار گرفته‌ایم باید لباس مقدس جهاد را بر تن کنیم و در این راه از دادن جان و مال دریغ نکنیم.
کد خبر: ۴۳۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ - 28December 2020

شهید فرید بحیرایی: در راه دین از دادن جان و مال دریغ نکنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید فرید بحیرایی:

بسم اله االرحمن الرحیم

خدایا خود می‌بینی که شهدای ما سر بر بدن ندارند و با لب تشنه شهید می‌شوند؛ خدایا خود شاهدی که این دشمنان خونخوار قلب‌های کوچک اطفال ما را با موشک‌های ۹ متری خود متلاشی می‌کنند و ... اما معبودا ما لشکر عظیم اسلام برای یاری و ظهور مهدی موعود تمام درد‌ها و سختی‌ها را با جان می‌خریم و در انتظار رویت روی ماه او هستیم.

مهربانا! این رزمندگان از پرورش‌یافتگان و پیروان مکتب حسین تو هستند و تنها در برابر تو تسلیم می‌شوند و در برابر کفار همچنان کوهی استوارند و هیچ چیز مانع رسیدن آن‌ها به تو نمی‌شود، آن‌ها قهرمانانه بر دشمن یورش می‌برند و مظلومانه در برابرت اشک می‌ریزند.

سربازان اسلام همه نقشه‌های ضدخدایی را با ایثار و روحیه شهادت‌طلبی خود نقش بر آب می‌کنند، این کفار ترسو فقط به مادیات و سلاح‌های مدرن اروپا و آمریکا وابسته‌اند، اما رزمندگان راه تو فقط به تو دلبسته‌اند. حال خدای من سربازانت را یاری کن.‌ای امت شهیدپرور خوب می‌دانید که هر چه از طول جنگ می‌گذرد بر وسعت جبهه‌ها و مبارزات ما افزوده شده و مسولیت ما در برابر خون شهدا هم بیشتر. پس باید هر چه از عمر جنگ می‌گذرد بر وحدت و یکپارچگی خودمان اضافه کنیم و همیشه برای مبارزه با مزدوران شرق و غرب آماده باشیم. باید با مسائل عقیدتی و نظامی آشنا شویم و هر روز مصمم‌تر و بهتر وارد صحنه شویم.‌ای امت شهیدپرور لحظه‌ای از جنگ غافل نشوید و در این مرحله حساس از انقلابمان که از طرف متجاوزین شرق و غرب انقلاب اسلامی مورد هجوم قرار گرفته‌ایم باید لباس مقدس جهاد را بر تن کنیم و در این راه از دادن جان و مال دریغ نکنیم.

پیام شهدا به ما این است که پیرو خط امام باشیم و او را تنها نگذازیم.

پدر و مادر مهربانم زحمت‌های زیادی برایم کشیدید و من نتوانستم زحمت‌های شما را جبران کنم امیدوارم مرا حلال کنید شما فرزندتان را از خدا گرفتید می‌دانید ارزش اسلام بیشتر از ارزش فرزندتان است پس تصمیم گرفتید مرا قربانی اسلام کنید.

برادرانم در جلسات مذهبی دعا‌ها و عزاداری‌ها شرکت کنید، شهدا را در دعاهایتان یاد کنید؛ خواهر و مادرم حجاب را رعایت کنید و حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهید. خانواده‌های شهدا را تنها نگذارید. اگر من کشته شدم ناراحت نباشید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار