درخشش صداوسیمای خراسان رضوی در نخستین جشنواره «تولیدات رسانه‌ای شهید سلیمانی»

صداوسیمای خراسان رضوی در نخستین جشنواره «تولیدات رسانه‌ای شهید سلیمانی» با کسب دو تندیس و چهار لوح افتخار خوش درخشید.
کد خبر: ۴۳۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 28December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار «قاسم سلیمانی» و برگزاری نخستین جشنواره «تولیدات رسانه‌ای شهید سلیمانی»، مریم تکافی از خبر خراسان رضوی در بخش گزارش تصویری با گزارش «راز نگین» موفق به دریافت تندیس جشنواره و لوح افتخار این جشنواره شد.

همچنین رشید حاجتمند با اثر نمایشی «مدیترانه» تندیس و لوح افتخار جشنواره را کسب کرد. در بخش گزارش رادیویی نیز تکتم سیدی از خبر خراسان رضوی با گزارش «سردار آنجا بود که سلیمانی شد» و در بخش رادیونما نیز رضا نوروزی با اثر «رفیق خوشبخت ما» موفق به کسب لوح افتخار جشنواره شدند.

نخستین پاسداشت رسانه‌ای تجلیل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با آثار مختلفی در بخش‌های خبر، سیما، صدا، شعر، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی در اهواز برگزار شد.

از مجموع ۲هزار اثر رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره «تولیدات رسانه‌ای شهید سلیمانی» ۶۲۷ اثر به مرحله نهایی راه یافت که از میان آن‌ها ۶۳ اثر برگزیده شدند و به ۱۳ اثر تندیس شهید سلیمانی و ۵۰ اثر دیپلم افتخار اهدا شد.

از مجموع ۶۲۷ اثر ۴۵ اثر در بخش پژوهش، ۸۵ اثر در بخش خبر، ۲۶۲ اثر در بخش فضای مجازی، ۱۲۷ اثر در بخش صدا و ۱۳۴ اثر در بخش سیما با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار