فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

شهید سلیمانی ادامه‌دهنده راه حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت بود

سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی برنامه استکباری آمریکا را در منطقه برهم زد، گفت: این فرمانده مقتدر و توانمند نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه‌دهنده راه حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت بود.
کد خبر: ۴۳۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 28December 2020

خنثی‌سازی تهدیدات و توطئه‌های دشمنان با بصیرت و دشمن شناسیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه ناجا ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) با دفاع جانانه از ولایت در شرایط سخت و ایستادگی تا مرز شهادت، الگویی ارزشمند برای مدافعان ولایت است و ما باید سیره و روش این بزرگوار را سرمشق قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام «حاج قاسم سلیمانی» افزود: شهید سلیمانی برنامه استکباری آمریکا را در منطقه برهم زد و هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه را زیر سوال برد؛ در واقع این فرمانده مقتدر و توانمند نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه‌دهنده راه حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت بود که خالصانه و بی‌ادعا پا در میدان مبارزه‌ای گذاشت که به تبع آن جبهه‌ای به نام «جبهه مقاومت» در مقابل ستمگری‌ها و کشتار‌های بی‌رحمانه نظام استکباری به سرکردگی آمریکا و رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی تشکیل شد و شکست سنگینی را به آنان تحمیل کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد: دشمن هر موقع احساس ضعف کند، ترور ناجوانمردانه را در دستور کار قرار می‌دهد و به همین جهت روزی که سردار سلیمانی، پایان حکومت داعش را اعلام کرد در واقع روز مرگ آمریکایی‌ها و ایادی آنان در منطقه بود و این برای ما درسی است که اگر صبوری، مقاومت و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه داشته باشیم، حتماً پیروز می‌شویم.

سردار کرمی با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور، تصریح کرد: شناخت راه شهدا و ارتقای سطح آگاهی نسبت به سیره و روش شهدا از ضروریات است و ما باید در هر شرایطی پاسدار خون شهدا باشیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که دشمن همواره در پی توطئه و شیطنت است، باید همواره مراقب موج تهدیدات و تبلیغات منفی دشمنان باشیم و با آمادگی، بصیرت و دشمن‌شناسی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز یگان‌های ویژه به‌عنوان نیروی مدافع ولایت شناخته شده و این برای ما مایه افتخار و مباهات است و امیدواریم بتوانیم در خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی همواره موفق باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار