رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تأکید کرد؛

صف‌آرایی بازاریان در مقابل فتنه اقتصادی

حسن‌پور گفت: بازار ما نباید فریب دوقطبی مذاکره و یا عدم مذاکره را بخورد؛ بلکه باید با تمام توان جلو فتنه اقتصادی را بگیرد.
کد خبر: ۴۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 28December 2020

بازاریان باید جلوی فتنه اقتصادی را بگیرندبه گزارش گروه اجتماعی دفا‌ع‌پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در خانه ملک بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران ثابت کردند که در مواجهه با فتنه‌ها سربلند هستند و حول محور ولایت تمام دسیسه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی افزود: مردم با حضور گسترده و یکپارچه خود در حماسه ۹ دی نشان دادند هر جا که نیاز باشد، برای دفاع از نظام، اسلام و رهبری حاضر هستند که وارد صحنه شوند و دشمن را سر جای خود بنشانند.

حسن‌پور با اشاره به نقش بازار در حماسه ۹ دی گفت: همواره اصناف و بازاریان به‌ویژه بازار تهران دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند که یکی از مصادیق آن، حماسه اصناف سراسر کشور در مقابله با کرونا و کمک‌های مومنانه است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: ما دچار فتنه اقتصادی شده‌ایم و باید برای مقابله با آن ضمن برنامه‌ریزی، از ظرفیت‌های مردمی به معنای واقعی استفاده کنیم؛ مثل همان تجربه‌ای که در تولید و توزیع ماسک اتفاق افتاد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: بازار ما نباید فریب دوقطبی مذاکره و یا عدم مذاکره را بخورد، بلکه باید با تمام توان جلو فتنه اقتصادی را بگیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها