پیام تسلیت سرهنگ «ذوالفقاری» در پی شهادت جانباز «رحیمی»

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت «محمود رحیمی طاقانکی» جانباز هشت سال دفاع مقدس شهرستان شهرکرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ - 29December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت «محمود رحیمی طاقانکی» جانباز هشت سال دفاع مقدس شهرستان شهرکرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن ارحیم

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری‌ها و ایثارگری های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.  

بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی‌های پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

درگذشت جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس «محمود رحیمی طاقانکی» را به خانواده معظم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر برای بازمندگان ایشان طلب می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار