مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضرت امام با روحیه و فکر انقلابی کشور را نجات داد

سرهنگ پاسدار «علی بیک‌نژاد» گفت: جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که ما امکاناتی نداشتیم و ارتش و نیروهای نظامی آمادگی نداشتند اما حضرت امام با تزریق روحیه و فکر انقلابی و تشکیل بسیج کشور را نجات داد.
کد خبر: ۴۳۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 29December 2020

حضرت امام با تزریق روحیه و فکر انقلابی کشور را نجات دادسرهنگ پاسدار «علی بیک نژاد» مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و می‌توان گفت بخشی از هویت ملی ما است، جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که ما امکاناتی نداشتیم و ارتش و نیروهای نظامی آمادگی نداشتند اما حضرت امام با تزریق روحیه و فکر انقلابی و تشکیل بسیج کشور را نجات داد.

وی گفت: امام خمینی با درایت تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند در زمان وقوع جنگ تحمیلی هر یک از نهادهای انقلاب اسلامی با به دوش گرفتن رسالتی سنگین یکی پس از دیگری به امر مبارک امام به عرصه دفاع پا گذاشتند.

‌بیک‌نژاد افزود: دولتمردانی که مدیریت کشور را بر عهده داشتند هم پای ملت و رهبری در جبهه ها حضور داشتند و در پشتیبانی تمام عیار دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نکردند که این مسئله همدلی و اتحاد و احساس تکلیف انها را در امر تلاش و جهاد نشان می‌دهد، نهادهای دولتی با توجه به رسالتی که در راستای حفظ و تداوم انقلاب داشتند به سرعت با نیروها و امکانات خود به مقابله با متجاوزین شتافتند.

این مسئول ادامه داد: جهاد سازندگی به عنوان یکی از نهادهای انقلابی با شروع جنگ تحمیلی داوطلبانه نیروها و امکانات خود را در احتیار دفاع از مرزهای کشور و انقلاب قرار داد، جهادگران علاوه بر کار مهندسی و تامین تجهیزات در امور جمع آوری کمک‌های مردمی و رفع نیارهای رزمندگان در جبهه‌ها خدمات ارزنده‌ای را ارائه کردند از آنان به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر نیز یاد می شود.

وی گفت: در بهبهه جنگ و حفظ جان رزمندگان اقدام به ساخت سنگر و جان‌پناه برای رزمندگان کردند نقش دولت مردان و کارمندان در دفاع مقدس فقط به پشتیبانی جنگ خلاصه نمی‌شد آنان به صورت داوطلبانه دوشادوش مردم شهید‌پرور در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و نقش مهمی در حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس داشتند.

‌بیک‌نژاد متذکر شد: دلیل این کار شهدایی است که در راه حفظ ارزشهای انقلاب تقدیم نظام کرده‌اند تقدیم 142 شهید کارمند در دفاع مقدس و بعد از آن بخشی از رشادتهای کارمندان استان سیستان و بلوچستان در این مسیر است امیدواریم کارمندان و خدمتگزاران به ملت ایثارگری شهدای کارمند را سرلوحه زندگی خود کنند امسال به مناسبت چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی یک هفته به عنوان پاسداشت و تبیین نقش شهدا کارمند معین شده که بسیج کارمندان استان در این هفته که از ششم تا 12 دی است برنامه های متعددی دارد.

آذین بندی سردرب ادارات، برپایی نمایشگاه‌ها و خیمه های مقاومت، جمع آوری کمک و تهیه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، اجرای میزهای خدمت جهادی، جلسات روشنگری با هدف تبیین نقش کارمندان در دفاع مقدس را در سطح استان پیش‌بینی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار