نماینده ولی فقیه در کردستان:

فتنه 88 خط قرمزهای نظام و انقلاب را شکست

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان گفت: در فتنه سال 88 خط قرمزهای نظام شکست و باب توهین و اتهام در نظام توسط افراد به ظاهر انقلابی باز شد.
کد خبر: ۴۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 29December 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌ فقیه در کردستان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که به مناسبت دهه بصیرت در سنندج برگزار شد‌، اظهار داشت: تاریخ انقلاب صحنه‌های متعدد و بحران‌های متعددی را در طول عمر با برکت خود دیده بود که در اوایل انقلاب این اتفاقات به اوج رسیده بودند.

وی با بیان اینکه در آستانه دهه چهارم از انقلاب کسی توقع نداشت که اتفاقاتی مانند اتفاقات سال 88 در کشور آن هم به دست کسانی رقم بخورد که سال‌ها در مسئولیت‌های مهم نقش داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: دشمن وقتی از گروهک‌ها و دشمنی‌های مرزی ناامید شد به عوامل داخلی که سوابق بسیاری در این انقلاب داشتند و با رأی همان مردمی که در انتخابات سال 88 رأی آنان را قبول نداشتند، مسئولیت‌هایی گرفته بودند، متوسل شدند تا شاید بتوانند به نظام و انقلاب ضربه‌ای وارد کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان یادآور شد: بعد از انتخابات 88 افرادی که قبول نداشتند شکست خورده‌اند، فتنه‌ای را به راه انداختند و اتفاقاتی را رقم زدند که کشور را به تعبیر رهبر انقلاب به لب پرتگاه بردند.

‌پورذهبی عنوان کرد: افراد متعددی در جریان فتنه درگیر شدند و خون‌های ناحقی ریخته شد و علیرغم اینکه یک انتخابات بزرگ را شاهد بودیم، شیرینی آن را به کام مردم تلخ کردند.

وی با بیان اینکه سال 88 خط قرمزهای نظام شکست و باب توهین و اتهام در نظام توسط افراد به ظاهر انقلابی باز شد، گفت: در فتنه سال 88 افراد خودی ناخودآگاه در زمین دشمن بازی کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان تصریح کرد: بصیرت در تفکر و مطالعه است که باید بیش از هر چیزی در این دهه به آن پرداخته شود تا راه انقلاب همچنان ادامه داشته باشد و نسل جوان هم با دشمنان نظام آشنا شده تا بازیچه دست آنها نشوند.

در پایان این جلسه از خانواده شهیدان محمد شکری، محمدرحیم عزیزی و احمد صحرایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار