فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی:

یگان ویژه ناجا در زمره قوی‌ترین پلیس‌های جهان است

سردار کرمی گفت: آمادگی عملیاتی و به‌روز بودن تجهیزات و امکانات، یگان ویژه را به یکی از قوی‌ترین و با صلابت‌ترین پلیس‌های ویژه جهان تبدیل کرده است.
کد خبر: ۴۳۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 30December 2020

آموزش‌های نوین و نوآوری در ساخت تجهیزات؛ راهبرد یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی برای اجرای برنامه‌های آگاهی‌بخش و روشنگرانه است تا نسبت به سیره و روش بزرگان دینی، شناخت و آگاهی بیشتری کسب شود.

وی ادامه داد: نهم دی ماه سال ۸۸، روزی بسیار ارزشمند و حساس برای کشور بود که مردم ایران اسلامی بعد از آن فتنه بزرگ با بصیرت و ولایتمداری، وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز نشان دادند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا آمادگی عملیاتی و روزآمدی در تجهیزات و امکانات را نقطه قوت و خصوصیت برجسته یگان ویژه دانست و افزود: آمادگی عملیاتی و به‌روز بودن تجهیزات و امکانات، یگان ویژه را به یکی از قوی‌ترین و با صلابت‌ترین پلیس‌های ویژه جهان تبدیل کرده است.

سردار کرمی تصریح کرد: باید بخش گسترده‌ای از برنامه‌های یگان ویژه بر تمرکز و برنامه‌ریزی جهت آموزش‌های نوین و نوآوری، ساخت و بهره‌برداری از تجهیزات و امکانات کاربردی در مأموریت‌ها معطوف شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس، خاطرنشان کرد: امروز یگان ویژه، نیرویی مقتدر، متدین و مردمی است که توانسته در انجام وظایف خود در بخش‌های مختلف، موفق عمل کرده و توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار