به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

مسابقه وصیت‌نامه سردار دل‌ها در خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ و استانی از وصیت‌نامه سردار دل‌ها به مناسبت سالروز شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان خراسان‌ جنوبی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ - 30December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مسابقه بزرگ و استانی از وصیت‌نامه سردار دل‌ها به مناسبت سالروز شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

این مسابقه همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید و پاسداشت خدمات ارزنده ایشان، ضرورت تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی، ترویج تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در مکتب سلیمانی برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند  با مراجعه به سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به آدرس: http://khorasan-j.ccoip.ir/ و کانال‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام رسان سروش به آدرس‌های @ccoip_birjand  و @ccoip_birjand2 و در پیام رسان ایتا به آدرس @chehelsal نسخه بارگذاری شده وصیت‌نامه شهید سلیمانی را مطالعه و پاسخ سؤالات طراحی شده را که از متن همین وصیت‌نامه است، تهیه کنند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 15 دی تعیین شده و عموم مردم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و به 200 نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه وصیت‌نامه سردار دل‌ها در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار