استاندار بوشهر:

طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا داشت

عبدالکریم گراوند گفت: در طرح شهید سلیمانی از ظرفیت بسیج، هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استفاده‌شده که نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان بوشهر داشته است.
کد خبر: ۴۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 30December 2020

طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا داشتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: هرگونه ساده و عادی انگاری باعث تغییر رنگ استان و قرار گرفتن در شرایط قرمز می‌شود.

وی گفت: کاهش قابل‌توجه بروز، بستری و مرگ ناشی از کرونا در استان بوشهر مهم‌ترین دستاوردی است که درنتیجه همکاری مطلوب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، اصناف و همه گروه‌ها در استان به‌دست‌آمده است و باید به خوبی حفظ شود تا در شرایط سخت و بحرانی در روزهای پیش رو قرار نگیریم.

گراوند با بیان اینکه برپایی هرگونه مراسم و نمایشگاه در استان بوشهر ممنوع است گفت: التزام به قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است و باید ضمن پرهیز از دورهمی‌ها و تجمعات از برپایی هرگونه نمایشگاه جلوگیری شود و اجازه برپایی هیچ نمایشگاهی در استان بوشهر از جمله نمایشگاه مبلمان داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز همچنین ادامه دارد اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا اثربخش بوده است.

گراوند افزود: در طرح شهید سلیمانی از ظرفیت بسیج، هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استفاده‌شده که نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان بوشهر داشته است.

گراوند محافظت از شرایط فعلی برای جلوگیری از انتشار کرونا را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه برگزاری آزمون استخدامی در هفته جاری باید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این عرصه تشدید شود.

وی با اشاره به برگزاری مجازی مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی در استان بوشهر تأکید کرد: برپایی مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی در فضای مجازی برگزار و در این راستا باید از ظرفیت صداوسیما استفاده شود.

گراوند با قدردانی از تلاش دانشمندان ایرانی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تأکید کرد: تزریق واکسن ایرانی در این شرایط سخت تحریم افتخاری برای کشور و دلیلی بر توانمندی جوانان ایرانی است و امید می‌رود گام بعدی برداشته و نیاز کشور در واکسن کرونا تأمین شود. .

وی تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی کشور را با تحریم‌های ظالمانه در تنگنا قرار داده اما ایران اسلامی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و دانشمندان داخلی در کنار سایر کشورهای برخوردار از جمله آمریکا، روسیه، چین و اروپا موفق به آزمایش واکسن می‌شود و دنیا را شگفت‌زده می‌کند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این موفقیت جوانان ایران اسلامی در این شرایط حساس و سخت تحریم موجب افتخار، غرور و عزت برای ایرانیان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار