بازخوانی/ جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی در برابر انحرافات نفوذناپذیر بود/ حاج قاسم یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است

سردار رضایی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی در برابر انحرافات نفوذناپذیر بود، گفت: امروز حاج قاسم یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۱ - 31December 2020

شهید سلیمانی در برابر انحرافات نفوذناپذیر بود/ حاج قاسم یکی از نمادهای انقلاب اسلامی استسردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه «سردار دل‌ها» بهترین لقبی است که مردم به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادند، اظهار داشت: امروز  راه و مکتب شهید سلیمانی باید تبیین و تشریح شود تا همگان بدانند ایشان چه راهی را در پیش گرفته بود.

وی ادامه داد: بزرگترین و بارزترین خصلت حاج قاسم اخلاق نیک و پیروی از ولایت بود و این دو خصلت باعث شد حاج قاسم همواره در دل‌های مردم زنده باشد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه سردار سلیمانی در برابر انحرافات نفوذناپذیر بود، گفت: حاج قاسم یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه دنیا می‌داند که حاج قاسم که بود و در برابر داعش چه‌ها کرد، افزود: سردار سلیمانی به‌عنوان سرباز ولی فقیه، الگوی فرزندان ایران اسلامی است.

وی درباره وضعیت جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز جبهه مقاومت در تاکتیک خودش با اقتدار و صلابت در حال پیشروی است و مثلت شوم آمریکایی، عبری و تکفیری از جبهه مقاومت هراس دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امنیت جنوب شرق آسیا و بخشی از جهان مدیون جبهه مقاومت است و نیروهای مقاومت، محکم در برابر استکبار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها