رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

جبهه مقاومت راه سردار سلیمانی را با اقتدار ادامه می‌دهد

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود، گفت: امروز این جبهه با تأسی از قرآن راه سردار سلیمانی را با اقتدار ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۵۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ - 11May 2021

شهید سلیمانی‌ها، خرازی‌ها  تربیت یافته قرآن و انقلاب اسلامی بودندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که صبح امروز (سه‌شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان با ایمان به خداوند و انس با قرآن در برابر دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کردند و آن‌ها را شکست دادند، اظهار داشت: شهید سلیمانی‌ها، خرازی‌ها و ردانی‌ها تربیت‌یافته قرآن و انقلاب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: رزمندگان غواص در عملیات والفجر هشت با توکل به خداوند و انس با قرآن به دل اروند زدند و دشمن را به زانو درآوردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: رزمندگان تربیت‌یافته مکتب قرآن امروز در داخل و خارج از کشور آمریکا را شکست دادند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود، گفت: امروز جبهه مقاومت با تاسی از قرآن راه سردار سلیمانی را با قدرت و اقتدار ادامه می‌دهند و نتیجه آن را در منطقه می‌بینیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان توانست امنیت را به بهترین شکل در سراسر کشور برقرار کند؛ نیروی انتظامی امروز راه تولید قدرت مشروع و راه صیانت در درون خود را یافته است و آن برگرفته از قرآن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بدبختی همه جوامع اسلامی این است که از دامن قرآن و اهل بیت رها شدند، افزود: اگر ملت‌ها و دولت‌های اسلامی به دامن قرآن برگردند، سربلند خواهند شد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمن سه راهبرد اساسی را در انتخابات طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: راهبرد اول تلاش گسترده غرب و رژیم غاصب اسرائیل به همراهی بعضی از دولت‌های سرسپرده برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، راهبرد دوم دشمن ایجاد ناامنی به بهانه رد صلاحیت‌ها و راهبرد سوم دشمن انتخاب یک فرد غربگرا در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال القا این هستند که رای مردم تاثیری در انتخابات ندارد، گفت: دشمنان بدانند نیرو‌های مسلح با تمام توان و هوشیاری و آماده‌باش صد درصدی ذهنی و فیزیکی آماده مقابله با حربه‌های آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: امروز نیازمند دولتی انقلابی، جهادی و مدیری دلسوز، جهادی، ولایی و متکی به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: میدان اقتصاد قطعا سخت‌تر از میدان جنگ و نبرد نیست و ما می‌توانیم در میدان اقتصاد در برابر دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها