رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمن از «حاج قاسم»ها هراس دارد/ شهید سلیمانی‌ الگویی برای جوانان منطقه است

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال حذف حاج قاسم بود اما ایشان امروز تکثیر شده است، گفت: دشمن از نام حاج قاسم‌ها هراس دارد.
کد خبر: ۴۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۴ - 03January 2021

حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کار خدا بود، اظهار داشت: زندگی حاج قاسم سراسر مجاهدت در راه خدا و اخلاص یکی از ویژگی‌های بارز حاج قاسم بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم هیچ‌گاه عملی را برای دیده شدن خودش انجام نداد و به دنبال رضایت خداوند بود، گفت: خداوند مزد حاج قاسم را داد و حرارتی در خون ایشان قرار داد که مردم را به میدان آورد.

حجت‌الاسلام ادیانی به آخرین دیدار خود با شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: آخرین دیدار من با حاج قاسم در منزل حجت‌الاسلام شیرازی و به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) بود؛ در آن مراسم به دلیل بارندگی و وضعیت نامناسب هوا شخصی که برای سخنرانی دعوت شده بود، نیامد و حاج قاسم در آن مراسم از من که سید بودم، درخواست کرد کمی روضه بخوانم. این عمل حاج قاسم نشان از ارادت به سادات و حضرت زهرا (س) بود.

موجودیت انقلاب اسلامی موجودیت دشمن به خطر می‌اندازد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: جنس انقلاب ما به گونه‌ای است که وجودِ آن، موجودیت دشمن به خطر می‌اندازد و به همین دلیل دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب ما است.

وی افزود: امروز عده‌ای با ساده‌لوحی عنوان می‌کنند که با حضور بایدن می‌توان مذاکره کرد؛ در حالی که ماهیت آمریکا مخالفت با انقلاب اسلامی است.

امروز دشمن از حاج قاسم‌ها هراس دارد/ حاج قاسم الگویی برای جوانان منطقه است

دشمن از همه روش‌ها برای ضربه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کند
حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مستکبران از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی از دشمنی خود دست برنداشتند، گفت: دشمن برای اینکه به انقلاب ضربه بزند از همه روش‌ها استفاده می‌کند؛ از مسلح کردن منافقین علیه انقلاب اسلامی تا ترور شخصیت‌های تأثیرگذار کشورمان.

وی اضافه کرد: دشمن بار‌ها اعلام کرده است که همه گزینه‌ها را برای مقابله با ایران روی میز دارد. استکبار جهانی سال‌هاست با تحریم‌های اقتصادی، فروش اسلحه به کشور‌های منطقه و حضور در برخی از کشور‌ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

سردار دل‌ها الگویی برای جوانان منطقه
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا درباره ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت و قهرمان ملی و فرامنطقه‌ای ما بود؛ نام سلیمانی از مرز‌ها عبورکرد و الگویی برای مردم یمن، عراق، لبنان، سوریه، پاکستان و افغانستان شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همه ظرفیت‌ها را شناخت و لشکر فاطمیون، زینبیون و الحشد الشعبی را تشکیل داد، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و داعش را نابود کرد به همین دلیل ترامپ تروریست دستور ترور ایشان را صادر کرد.

امروز دشمن از حاج قاسم‌ها هراس دارد/ حاج قاسم الگویی برای جوانان منطقه است

حاج قاسم تکثیر شد
حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: دشمن به دنبال حذف حاج قاسم بود، اما همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حاج قاسم تکثیر شد و امروز دشمن از نام حاج قاسم‌ها هراس دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه آمریکایی‌ها حاج قاسم را افسر باهوش جهان تعبیر می‌کردند، گفت: رفتار سیاسی مردم در چندین سال اخیر نشان داده هر جا پای دشمن در میان باشد، حضور باصلابتی در میدان خواهند داشت و مراسم تشییع پیکر حاج قاسم این موضوع را نشان داد.

وی گفت: برخی‌ها هنوز پیام حاج قاسم را دریافت نکرده‌اند و به دنبال مذاکره با دشمن هستند؛ سردار سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی است. باید در مقابل دشمن ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

با وجود سردار قاآنی راه حاج قاسم ادامه دارد
حجت‌الاسلام ادیانی درباره تداوم راه جبهه مقاومت پس از سردار سلیمانی گفت: امروز نیروی قدس سپاه به فرماندهی سردار قاآنی پیرو راه حاج قاسم است. سردار سلیمانی یک مکتب است و میلیون‌ها حاج قاسم در دنیا داریم و علم جبهه مقاومت همچنان برافراشته است.

امروز دشمن از حاج قاسم‌ها هراس دارد/ حاج قاسم الگویی برای جوانان منطقه است

امام خامنه‌ای علم‌دار جبهه مقاومت است
وی اضافه کرد: دشمن بداند خون حاج قاسم سبب زنده شدن حاج قاسم‌ها شده است و علم‌دار این راه، رهبر معظم انقلاب اسلامی است و با وجود ایشان حاج قاسم‌های زیادی تربیت خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها