سردار حسین اشتری:

شهید «قاسم سلیمانی» ۴۰ سال مجاهدانه جنگید/ در‌های شهادت در نیروی انتظامی باز است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه شهید حاج «قاسم سلیمانی» ۴۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدانه جنگید، گفت: شهید حاج «قاسم سلیمانی» افتخار جبهه مقاومت، آزادی‌خواهان و تمامی مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۴۳۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 31December 2020

شهید «قاسم سلیمانی» ۴۰ سال مجاهدانه جنگید/ در‌های شهادت در نیروی انتظامی باز استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز (پنج‌شنبه) در آئین نکوداشت شهیدان سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و «محسن فخری‌زاده» به‌همراه گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی، که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، با اشاره به یوم‌الله ۹ دی، اظهار داشت: در این روز که به‌عنوان روز «بصیرت» نام‌گذاری شده است، مردم عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی با حضور حماسی خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی و با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، تصریح کرد: اکنون در آستانه مراسم اربعین شهید عزیز «محسن فخری‌زاده» قرار داریم؛ بنابراین یاد و خاطره این شهید گران‌قدر و همه شهدای بزرگوار از جمله «ابومهدی المهندس» را هم گرامی می‌داریم و به خانواده‌های این عزیزان که زینت‌بخش این مراسم شده‌اند، خیر مقدم می‌گوییم.

شهید «سلیمانی» افتخار جبهه مقاومت، آزادی‌خواهان و تمامی مسلمانان جهان است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه شهید حاج «قاسم سلیمانی» ۴۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدانه جنگید، گفت: شهید حاج «قاسم سلیمانی» افتخار جبهه مقاومت، آزادی‌خواهان و تمامی مسلمانان جهان است.

سردار اشتری بیان داشت: در مراسمی که به‌مناسبت برگزاری اولین سالگرد سردار دل‌ها در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور یافتیم، ایشان بر افتخار ملی و ایرانی حاج «قاسم سلیمانی» تاکید دوچندانی داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ما در کشور، بزرگان بسیاری داریم که باعث افتخار ملت هستند، خاطرنشان کرد: شهید حاج «قاسم سلیمانی» در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی با ظلم مبارزه می‌کرد که نظیر ایشان را کم‌تر می‌توان یافت؛ بنابراین بایستی مجاهدت‌های ایشان در تاریخ ثبت و در تمامی کتب درسی به زندگی پرفراز و نشیب این شهید بزرگوار اشاره شود.

سردار اشتری به ویژگی‌های شاخص شهید حاج «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: شجاعت، دلاوری، توانمندی، خصوصاً «اخلاص» و «ولایت‌پذیری»، از شاخص‌ترین خصوصیات ایشان بود؛ وی با تمام وجود «شهادت‌طلب» بود.

نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، عنوان کرد: بایستی در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور، حفاظت از جان، مال و ناموس مردم و همچنین جلب رضایت خداوند «اخلاص» و «ولایت پذیری» شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه درهای شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: نیت الهی و راه و روش و سیره شهیدان حاج «قاسم سلیمانی»، «محسن فخری‌زاده»، «ابومهدی المهندس» و سایر شهدا، برای انجام بهتر ماموریت‌ها، بایستی در اولویت تمامی امور قرار گیرد.

مکتب شهید سلیمانی بایستی سرلوحه زندگی فرزندان این مرز و بوم قرار بگیرد

وی با تاکید بر اینکه مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» بایستی سرلوحه زندگی جوانان و فرزندان این مرز و بوم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: نام گران‌قدر شهید حاج «قاسم سلیمانی» لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت؛ این در حالی است که این شهید بزرگوار در برابر خانواده و فرزندان شهدا و رزمندگان بسیار متواضع بود.

سردار اشتری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» مبنی بر این‌که «تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی یک یوم الله بود»، گفت: همه ما شاهد بودیم که مراسم تشییع ایشان باشکوه برگزار شد و این امر نشان‌دهنده این است که حاج قاسم محبوب قلب‌های همه مستضعفان و مسلمانان بود؛ ان‌شاءالله همه ما نیز ادامه‌دهنده راه شهیدان بزگوار خصوصاً سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها