با حضور سردار «حسین اشتری» صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده‌های شهیدان «قاسم سلیمانی» و «محسن فخری‌زاده» در ستاد فرماندهی ناجا

خانواده‌های شهیدان «قاسم سلیمانی»، «محسن فخری‌زاده» و نیز چند تن دیگر از شهیدان و جانبازان والامقام، طی برگزاری مراسمی با حضور فرمانده ناجا، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 31December 2020

تجلیل از خانواده‌های شهیدان «قاسم سلیمانی» و «محسن فخری‌زاده» در ستاد فرماندهی ناجابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین نکوداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و شهید «محسن فخری‌زاده» به‌همراه گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی، صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان و نیز خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

در این مراسم، از خانواده‌های شهیدان «قاسم سلیمانی»، «محسن فخری‌زاده»، «عبدالعلی صادقی»، «شعبان نصیری»، «رضا فرزانه» و «ذاکرحسین کریمی» تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین جانباز ۴۰ درصد «علی‌اکبر منطقی» و جانباز ۹۵ درصد «مهدی‌خزایی» نیز در این مراسم تجلیل شدند و در پایان شرکت‌کنندگان، در مزار شهدای گمنام آرامیده در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافته و فاتحه‌ای به روح مطهر این شهیدان والامقام نثار کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار