با حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی آغاز شد؛

چهارمین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه کارکنان نیروی انتظامی استان

به همت فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، ۵۰۰ بسته معیشتی در چهارمین مرحله از رزمایش بزرگ همدلی مؤمنانه کارکنان ناجای استان در اختیار اقشار مستضعف حاشیه شهر مشهد قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 31December 2020

چهارمین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه کارکنان نیروی انتظامی استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه چهارمین مرحله از رزمایش بزرگ همدلی کارکنان ناجای استان، با تأکید بر رویکرد محرومیت‌زدایی پلیس اظهار داشت: بخشی از مراجعین به کلانتری‌ها که از اقشار محروم و مستضعف حاشیه شهر مشهد هستند، پس از رسیدگی به شکایت در جامعه آماری مخصوصی گنجانده می‌شوند که در چنین رزمایش‌هایی به آنها رسیدگی ‌کنیم.

وی افزود: فعالیت پلیس در نظام جمهوری اسلامی تنها ناظر بر رویکردهای سلبی نیست و طبق هماهنگی‌هایی که با سازمان‌های مربوط صورت گرفته، فرماندهی انتظامی استان تلاش برای محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر را به‌موازات هویت پیشگیرانه و جرم‌ستیزانه خود دنبال خواهد کرد.

فرمانده ناجا استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری که نخستین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه کارکنان نیروی انتظامی استان را برگزار کردیم، تاکنون بالغ ‌بر ۷ هزار بسته معیشتی جمعاً به ارزش ۲۴ میلیارد ریال و در قالب سه مرحله رزمایش تهیه و در اختیار افراد بزه دیده نیازمندی قرارگرفته است که با مراجعه به کلانتری‌ها شناسایی‌شده‌اند.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ان‌شاءالله پنجمین مرحله از این رزمایش را پیش از آغاز سال جدید در مقیاس بسیار بزرگ‌تر در مشهد و حومه آن برگزار می‌کنیم و امیدواریم به لطف حمایت‌های نماینده معزز ولی‌فقیه در استان به‌عنوان فرمانده قرارگاه بزرگ مواسات، بتوانیم به‌صورت هدفمندتر و گسترده‌تر خدمات پلیس در راستای محرومیت‌زدایی را ارائه نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار