مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

شهید سلیمانی یک فرمانده شجاع و بی‌نظیر در عرصه رزم بود

سردار «محمدعلی حق‌بین» با اشاره به اینکه انتقام خون سردار سلیمانی حتماٌ و قطعاً از دشمنان گرفته می‌شود، گفت: شهید سلیمانی یک فرمانده شجاع و بی‌نظیر در عرصه رزم بود ‌و راه وی در رسیدن به اهداف جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ - 31December 2020

شهید سلیمانی یک فرمانده شجاع و بی‌نظیر در عرصه رزم بود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمدعلی حق‌بین» مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران ظهر امروز پنج شنبه (11 دی) در مرکز تخصص‌های دریایی نداجا در رشت با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: دشمنان با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرتکب اشتباه استراتژیک شدند زیرا  تصور می‌کردند با فقدان وی قادر به اجرای نقشه‌های شوم خود در منطقه می‌شوند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های آمریکا در غرب آسیا روی هوا رفت تصریح کرد:‌ حاج قاسم سلیمانی در تصمیم‌گیری‌ اهل مشورت بود اما وقتی به تصمیمی می‌رسید تا آخر پای آن می‌ایستاد.

 سردار حق بین صبر همراه با اخلاص، مردم‌دوستی و ولایت‌مداری را از شاخصه‌های بارز حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی هر دو هدایایی از طرف خداوند رحمان و رحیم به ملت ایران است که موجب خیر و برکت برای جهان اسلام و ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقام خون سردار سلیمانی حتماٌ و قطعاً از دشمنان گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده شجاع و بی‌نظیر در عرصه رزم بود ‌و راه وی در رسیدن به اهداف جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن در همه عرصه‌ها به‌ویژه حوزه فرهنگی با ما در جنگ است، تاکید کرد: وحدت و همدلی در کشور را مدیون خون مطهر حاج قاسم سلیمانی هستیم و با حفظ این انسجام در لوای پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب دشمنان را از غرب آسیا بیرون می‌اندازیم.

وی با اشاره به اینکه همگی باید با قدرت و صلابت پشت سر رهبر انقلاب باشیم، متذکر شد: بیرون کردن آمریکا از منطقه پیروزی بزرگی است و این  پیروزی را با آرامش و در زمان مناسب به‌دست خواهیم آورد.

مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور هیئت رئیسه، کارکنان و خانواده‌های کارکنان مرکز تخصص‌های دریایی نیروی دریایی ارتش در کنار مزار شهید گمنام مدفون در این مرکز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار