معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

مزین شدن دیوار‌های فضای شهری یزد به نقش شهدا

دبیر کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: به نیت چهار هزار شهید استان یزد، ۴۰۰۰ متر مربع از دیوار‌های فضای شهری نیز به نقش شهدا مزین می‌شود که بیش از هزار متر آن سهم شهرستان یزد است.
کد خبر: ۴۳۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 31December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سید «حسین راسخی» معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد در نشست کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به اولین رویداد بزرگ فرهنگی هنری امسال استان که در راستای کنگره ملی شهدای یزد برگزار می شود اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ اثر فاخر به دبیرخانه این رویداد بزرگ فرهنگی ارسال شده است.

وی با بیان این‌که در این رویداد ۴۰۰ دقیقه محتوای فرهنگی موشن گرافی و انیمیشن تولید می شود، افزود: هنرمندان در ۱۰ رشته طراحی پوستر، ساخت بازی، تولید نرم‌افزار اندروید، انیمیشن، موشن‌گرافی، ساخت فیلم و کلیپ، شعر، داستان‌نویسی، خوشنویسی و دلنوشته فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: به نیت چهار هزار شهید استان یزد، ۴۰۰۰ متر مربع از دیوارهای فضای شهری نیز به نقش شهدا مزین می شود که بیش از هزار متر آن سهم شهرستان یزد است.

وی ادامه داد: دومین کنگره شهدای یزد با ۴۰ خدمت شاخص محرومیت زدایی متفاوت تر از سایر کنگره ها است که امیدواریم این ایده ای ناب مورد الگوی سایر استان ها نیز قرار گیرد.

گفتنی است؛ اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد با محوریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اسفند ماه امسال به میزبانی شهر یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار