سردار «کوثری» در مراسم بزرگداشت شهید «هادی طارمی»:

ابتکار عمل فرمانده کل قوا زمینه شکست «داعش» را فراهم کرد/ گرفتن انتقام از «ترامپ» حتمی است

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ابتکار عمل فرمانده معظم کل قوا در ارسال نظامیان به مرزهای غربی کشور و ارسال نامه به آیت‌الله سیستانی مبنی بر تشکیل نیروهای مردمی (حشدالشعبی) در عراق، زمینه شکست «داعش» را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۳۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ - 31December 2020

ابتکار عمل فرمانده کل قوا زمینه شکست «داعش» را فراهم کرد/ گرفتن انتقام از «ترامپ» حتمی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد کوثری» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت «هادی طارمی» محافظ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، که همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد، اظهار داشت: مدیران کشور باید عملگرایی، شجاعت، صداقت و نترسیدن در مقابل دشمن را از نوع مدیریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج «قاسم سلیمانی» ادامه دادن راه حق و شجاعت در مقابل توطئه های دشمنان از مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) فرا گرفته بود، افزود: امام حسین (ع) می دانست که با ۷۲ تن نمی‌توان مقابل خیل عظیم لشکر دشمنان ایستاد؛ ولی چون به راه حق، حقیقت و خداوند ایمان داشت، با تمام توان در مقابل دشمن ایستاد و جاودانه شد.

سردار کوثری ادامه داد: ما امروز در سالگرد شهادت سردار دل‌ها و یارانش گرد هم آمده‌ایم تا بگوییم شهیدان عزیز بدانید که ما تا آخر پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم و در مکتب ولایت به‌عنوان یک بسیجی، پاسدار و ارتشی در مقابل استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و کشورهای مرتجع منطقه ایستادگی خواهیم کرد تا زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص انتقام از خون شهید سردار «سلیمانی»، تاکنون ۴۸ نفر شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما تا روزی که انتقام این شهیدان را نگیریم، راحت نخواهیم نشست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: «ترامپ» یکی از شیاطینی است که حتما از وی در زمان و مکان مناسب انتقام خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» همیشه از خانواده‌های شهدا درخواست دعا برای شهید شدنش را می‌کرد، افزود: این شهید بزرگوار به آرزوی دیرینه‌اش رسید و خداوند به ایشان عزت ابدی عطا کرد؛ ولی در مقابل دشمن سردار دل‌ها «ترامپ» همان‌گونه که همگان دیدند، خار و خفیف شد.

سردار کوثری به تشکیل گروه تروریستی «داعش» توسط آمریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه اشاره کرد و افزود: داعش با فریب مردم از ۷۸ کشور جهان در خاک سوریه و عراق تشکیل شد که حکومت اسلامی را آن‌گونه که خودشان می‌خواهند تشکیل دهند و همگان دیدند که اقدام به پاره کردن شکم و سر اسیران می‌کردند.

وی یادآور شد: داعش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و نیروهای مقاومت، فیلم جنایات خود را در فضای مجازی منتشر می‌کرد و با این کار تا حدودی هم موفق بود که حاج قاسم سلیمانی به‌دستور و ابتکار رهبر معظم انقلاب به میدان نبرد وارد شد و با شجاعت و تجربه دوران دفاع مقدس، توانست این جنایت‌کاران از از بین ببرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه داعش تا ۳۵ کیلومتری مرزهای غربی ایران پیش آمده بود، اظهار داشت: ابتکار عمل فرمانده معظم کل قوا در ارسال نظامیان به مرزهای غربی کشور و ارسال نامه به آیت‌الله سیستانی مبنی بر تشکیل نیروهای مردمی (حشدالشعبی) در عراق، زمینه شکست «داعش» را فراهم کرد.

وی به رابطه دوستانه و صمیمانه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» با نیروهای تحت امر خود اشاره کرد و گفت: محافظان سردار شهید قاسم سلیمانی نقش بادیگارد نداشتند؛ بلکه عاشقانه در کنار حاج قاسم بودند.

سردار کوثری با بیان اینکه شهید «هادی طارمی» تا آخرین لحظه عمر خود، همپای سردار حاج «قاسم سلیمانی» بود، افزود: این شهید گرامی حدود ۱۰ سال همپای سردار سلیمانی بود، این مدت دوری از خانه و همیشه در خطر بودن، که نهایت نیز مورد حمله کور دشمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به شهادت بردار بزرگ‌تر شهید «هادی طارمی» در عملیات «خیبر» و در رکاب شهید «همت»، ابراز کرد: شهید «هادی طارمی» نیز راه برادر خود را ادامه داد تا در رکاب شهید حاج «قاسم سلیمانی» به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار کوثری تاکید کرد: دشمنان می‌دانستند که با وجود محافظان عاشق، نمی‌توانند حاج «قاسم سلیمانی» را به‌صورت مستقیم ترور کنند؛ بنابراین اقدام به این جنایت کور کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار