مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

پیکر مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سمنان تشییع شد

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: پیکر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سمنان تشییع شد و این شهدا طی امروز و فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خاکسپاری خواهند شد.
کد خبر: ۴۳۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 02January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر این شهدا در استان تشییع شد و این پیکرهای مطهر طی امروز و فردا با حضور تعداد محدودی از  خانواده معظم شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خاکسپاری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر یکی از این شهدای گمنام امروز در روستای علاء به خاک سپرده می‌شود و پیکر یک شهید والامقام نیز برای خاکسپاری در دانشکده تربیت معلم  و روانشناسی به این دانشکده در شهرستان مهدیشهر منتقل می‌شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه دو شهید گمنام نیز در شهرستان شاهرود خاکسپاری خواهد شد افزود: پیکر این دو شهید والامقام در پادگان امام رضا(ع) شاهرود به خاک سپرده می‌شوند.

 سلامی خاطرنشان کرد: پیکر دو شهید گمنام نیز فردا در شهرستان دامغان در روستای ورکیان دامغان خاکسپاری خواهند شد.

وی ادامه داد: آیین خاکسپاری این شهدای گمنام در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر امروز و در شهرستان‌های دامغان و شاهرود فردا برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در خصوص برگزاری آیین استقبال و وداع با پیکر این شهدای گمنام در دامغان و شاهرود گفت: پیکر مطهر این شهدا فردا 14 دی‌ با رعایت کامل پروتکل‌ها و با حضور تعداد محدودی از خانواده معظم شهدا و مردم برگزار خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: همه این شهدای گمنام از شهدای جوان دوران دفاع مقدس هستند و در زمان شهادت 19 ،20 و 21 ساله بودند.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن همه ملت دارند گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ناشی از شیوع این بیماری، آیین‌های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام با حضور حداقلی و تحت شرایط خاص و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هر چهار شهرستان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها