دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با خانواده شهیدان «انجم شعاع» دیدار کرد+ تصویر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با خانواده شهیدان «انجم شعاع» گفت: پیوند برادری که بین شهید حاج قاسم سلیمانی و پدر بزرگوار شما که سال‌ها راننده ایشان بوده با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۴۳۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ - 02January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با خانواده معظم شهیدان«انجم شعاع» اظهار داشت: پیوند برادری که بین شهید حاج قاسم سلیمانی و پدر بزرگوار شما که سال ها راننده ایشان بوده با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

وی عنوان کرد: برادری بالاتر از پدر و مادر، زن و فرزند و بالاتر از همه اقوام است و در جنگ یک ارتباطی بود که خداوند متعال بین همه برقرار کرده بود که با این چیزهایی که در زندگی روزمره می بینیم،کلی متفاوت است و هرکسی نمی تواند آن را درک کرد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با خانواده شهیدان« انجم شعاع» دیدارکرد//در حال ویرایش

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این ارتباطی که بین پدر بزرگوار شما که سال ها در دوران هشت سال دفاع مقدس راننده حاج قاسم در جبهه بوده است، یک ارتباط برادری است که با هیچ چیز قابل توصیف نیست، یعنی در روی زمین چیزی معادل آن نمی توان پیدا کرد.

وی ادامه داد: اینکه یک انسان بزرگوار 4 فرزندش را در راه اسلام بدهد و کمر خم نکند، ولی با شهادت حاج قاسم کمرش خم شود، این یک مسئله عادی نیست، این پیوند برادری است که پایه اش نور الهی؛ معنویت و فطرت انسان است و ما باید دعا کنیم که بی نصیب و بی بهره  از این برادری نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار