افتتاح نمایشگاه «نسل سلیمانی» در قم+ تصاویر

نمایشگاه «نسل سلیمانی» شامل دست سازه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت به همت دانش آموزان آموزشگاه ریحانه ناحیه ۳ آموزش و پرورش قم از امروز با حضور جمعی از مسئولان در محل این آموزشگاه دایر شد.
کد خبر: ۴۳۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ - 02January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با ایام دهه بصیرت و به مناسبت پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمابشگاه «نسل سلیمانی» به همت دانش آموزان پایه نهم آموزشگاه دخترانه دوره اول متوسطه ریحانه در ناحیه ۳ آموزش و پرورش قم برپا شد.

در این نمایشگاه، ده‌ها ماکت از جلوه‌های دفاع مقدس، شهدا، جنگ نرم، جبهه مقاومت، بصیرت و ولایت پذیری، سرداران شهید مقاومت و اقتصاد مقاومتی که توسط دانش آموزان ساخته شده، به نمایش گذاشته شده است.

به گفته «اکرم رساپور» معلم درس آمادگی دفاعی آموزشگاه مذکور، ماکت‌ها و دست سازه‌های نمایشگاه مذکور به عنوان کار عملی درس دفاعی طراحی و با وسایل ابتدایی ساخته شده است.

سید حسین رضوی رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم، محمد ذاکر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان، خلیلی مسئول کانون بسیج شهید بیطرفان ناحیه ۳ آموزش و پرورش و مسئولانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز از نمایشگاه نسل سلیمانی بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها