فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان آغاز شد

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به آغاز دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان، گفت: این رویداد، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.
کد خبر: ۴۳۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ - 02January 2021

دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان آغاز شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان، اظهار داشت: این رویداد با عنوان «گیلداد» همراه با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، تصریح کرد: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این رویداد و اهمیت رفع نظام مسایل استان با استفاده از ظرفیت‌ تیم‌های تولیدی به خصوص شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان، خاطرنشان کرد: معضلات اجتماعی گیلان، کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا در بخش اقتصادی، مهاجرت و تغییر کاربری اراضی در گیلان و دو بخش ویژه شامل شهید حاج قاسم سلیمانی(جبهه مقاومت) و شهید محسن فخری‌زاده(صنعت و شهدای هسته‌ای) از محورهای این رویداد دیجیتال است.

سردار عبدالله پور افزود: علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را در قالب‌های انیمیشن، بازی موبایل، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه، موشن‌گرافی و رئال‌موشن برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان مهلت ایده‌ها در این رویداد دیجیتال، از ۱۳ لغایت ۲۶ دی است، تصریح کرد: افراد می‌توانند ایده‌های خود را از طریق وب سایت ارسال کنند.  

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پایان دی‌ماه با داوری ایده‌های رسیده، از منتخبین جهت ادامه رویداد دعوت به عمل خواهد آمد، اظهار داشت: منتخبین در یک بازه زمانی مشخص و با همراهی منتورها و مربیان توانمند حوزه‌های مختلف رویداد تولید محتوای بسیج گیلان، مسیر تبدیل ایده به محصول را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران داخل و خارج استان در این رویداد، متذکر شد: در پایان رویداد با حضور مجموعه‌های سرمایه‌گذاری، امکان ارایه ایده و محصولات تولیدی توسط تیم‌های تولید محتوای حاضر در رویداد به منظور جذب سرمایه گذار فراهم خواهد شد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد، افزود: به برگزیدگان این رویداد دیجیتال، جوایز ارزنده، حمایت‌های مالی، تسهیلات و جذب سرمایه‌گذار تعلق می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی کشورمان نباید به خارج از کشور وابسته باشد، تاکید کرد: باید با اراده جهادی و انقلابی و با تولید محتوا در حوزه‌های مورد نیاز در فضای مجازی ورود کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها