مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان:

شهید سردار سلیمانی تمام نشدی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی شهید تمام نشدنی است، زیرا وی سرباز بزرگ اسلام بود که برای عزتمندی دین از جان عزیزش گذشت و در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۴۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ - 03January 2021

«قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی شهید تمام نشدنی است چرا که این شهید والامقام از چنان ظرفیتی برخوردار است که باید به درستی از آن استفاده کرد.
 
وی افزود: ویژه برنامه‌های اولین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» استان زنجان به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا به صورت مجازی اجرا شد.
 
محمدی ضمن ادای احترام به مقام والای شهید سردار سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی اسطوره مقاومت، سرباز حقیقی اسلام است که سالیان زیاد برای حفظ انقلاب اسلامی در جبهه حق علیه باطل قرار داشت و در نهایت جان عزیزش را نثار اسلام و انقلاب کرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به اهمیت معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با تبلیغات ویژه سعی در پاک کردن چهره حاج قاسم در دنیا دارند، اما خون پاک این شهید هرگز پاک شدنی نیست بلکه سردار سلیمانی خون مقاومت و ایستادگی را در رگ‌های جبهه مقاومت جاری کرد تا نامش همواره لرزه بر تن دشمنان بیاندازد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای رساندن پیام هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان هنر زبان بی‌نظیر است که باید به آن قوت بخشید تا نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کرد.
 
محمدی یادآور شد: راه سردار حاج قاسم سلیمانی همواره ادامه خواهد داشت، چون همچون شهید سلیمانی بسیار است تا پرچم عزت و شرف اسلام همواره برافراشته بماند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها