فرمانده نیروی انتظامی:

خون شهدا موجب تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور می‌شود

سردار اشتری مهمترین وظیفه در قبال شهدا را ابلاغ پیام خون آن‌ها به تمام جهانیان دانست و این موضوع را موجب تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور در ستم‌دیدگان و مستضعفان جهان برشمرد.
کد خبر: ۴۳۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ - 03January 2021

کاری کنیم فرزندان شهدا هیچ کمبودی حس نکنند/ پیام خون شهدا را به جهانیان می‌رسانیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در سفر به استان البرز و در دیدار با خانواده شهیدان «جهانگیر و رضا جهازی» با درود به روان پاک شهدا به‌ویژه شهدای ناجا و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» و همرزمان وی اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم تا از خانواده‌های معظم و معزز شهدا حمایت و به امورشان رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا برای همه همچون گنج‌های معنوی محسوب می‌شوند و قطعاً رفع مشکلات آن‌ها خود گام برداشتن در راه خدا و جهاد از نوع دیگر است. ما باید فرزندان این عزیزان را فرزندان خود بلکه بالاتر بدانیم و تمام تلاش‌مان معطوف به رشد و بالندگی آن‌ها در بستری سالم و امن باشد و کاری کنیم که هیچ کمبودی را حس نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، عنوان کرد: از ایثارگران و جانبازان و کسانی که به هر نحوی برای تداوم انقلاب و اسلام جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، باید دلجویی کنیم و در مرحله به مرحله زندگی‌شان همراه آن‌ها و پاسخگوی انتظارات آن‌ها به‌ویژه خانواده محترم شهدا و والدین آن‌ها باشیم.

سردار اشتری مهمترین وظیفه در قبال شهدا را ابلاغ پیام خون آن‌ها به تمام جهانیان بیان کرد و گفت: باید تلاش ما بر این امر متمرکز باشد که پیام شهادت این عزیزان و در خون غلطیدن آن‌ها به گوش تمامی ستم‌دیدگان و مستضعفان جهان برسد تا روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور در آن‌ها تقویت شود.

وی در پایان با تأکید بر این که باید فداکاری و ایثار شهدا را به ثمر رسانیم، گفت: وظیفه ما در به ثمر رساندن خون شهدا در وهله امر اطاعت محض از مقام عظمای ولایت است و بعد این که تمام تلاش خود را در انجام مأموریت‌های محوله به کار بندیم و با عنایت خداوند کاری نکنیم که شرمسار شویم و این خون‌های پاک انسان‌های آسمانی را به هدر دهیم.

بنا بر این گزار، شهید «جهانگیر جهازی» در سال ۶۱ به جمع دلاورمردان کمیته سابق انقلاب اسلامی پیوست و پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، سرانجام در عملیات والفجر ۱ در سال ۶۲ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل شد.

شهید «رضا جهازی» نیز در فروردین ماه سال ۶۰ علی‌رغم پایین بودن سن به واسطه روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی، برای دفاع از میهن اسلامی با عضویت در بسیج به جبهه‌های نبرد اعزام، لیکن پس از چندین مرحله حضور در مناطق جنگی غرب سرانجام حین عملیات «مسلم ابن عقیل» در سومار به خیل عظیم شهدا پیوست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار