فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی نمونه‌ای از جهاد در عرصه سلامت است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا نمونه‌ای از جهاد در عرصه سلامت است که خوشبختانه امروز شاهد موفقیت‌های چشمگیر این طرح در کنترل نسبی این بیماری هستیم.
کد خبر: ۴۳۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ - 03January 2021

طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی نمونه ای از جهاد در عرصه سلامت است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی گفت: وجود هیئت‌های اندیشه ورز در سپاه از ابتکارات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در راستای ریل گذاری و رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی می‌کند و تمام اقشار تخصصی بسیج برای انجام رسالت‌های خود نخبگان، جوانان و پیشکسوتان را در قالب هیئت‌های اندیشه ورز گرد هم آورده‌اند.

وی افزود: سپاه و بسیج با رویکرد علمی و پژوهشی به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده و این نشان دهنده این است که اندیشه‌ورزی و تولید علم در سپاه یک اصل مهم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: یکی از مسائلی که امروز می‌تواند در هیئت‌های اندیشه‌ورز به خوبی طرح موضوع شود مکتب شهید سلیمانی است و به دلیل اینکه مکتب شهید سلیمانی در همه ابعاد جامعیت دارد اقشار تخصصی بسیج در هیئت‌های اندیشه ورز بسیار می توانند بر روی این مسئله فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تقویت جبهه انقلاب اسلامی در همه ابعاد از مهمترین سیاست‌های هیئت اندیشه‌ورز است، افزود: هموار ساختن مسیر و بن بست شکنی با رویکرد علمی برای تسریع در رسیدن به اهداف از سیاست‌های دیگر تیم‌های اندیشه‌ورز است و خوشبختانه هیئت‌های اندیشه ورز در طول این سال ها اقدامات بسیار چشمگیری انجام داده‌اند و در برخی از عرصه‌ها دستاوردهای قابل توجهی به ارمغان گذاشته اند.

کریمی تأکید کرد: نگاه جهادی و انقلابی به مسائل و مشکلات بهداشت سلامت و درمان باید رویکرد هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی باشد و به عنوان موتور محرک جامعه بهداشت و درمان باید پیش رونده و پیشرو حرکت کند.

وی بیان داشت: امروز نیاز است هیئت‌های اندیشه‌ورز در بسیج جامعه پزشکی روحیه جهادی، انقلابی، نشاط و امید را به جامعه بزرگ سلامت کشور تزریق کنند که اگر این روحیه به خوبی طنین‌انداز شود قطعا موجب برکات زیادی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: وجود پیشکسوتان و نخبگان عرصه پزشکی در کنار جوانان در هیئت‌های اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی یک سرمایه و ظرفیت بسیار خوب محسوب می‌شود که باید از این سرمایه در راستای حل مشکلات به خوبی به کارگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه جهاد در عرصه علمی، پزشکی و سلامت باید مهمترین اولویت هیئت‌های اندیشه‌ورزی بسیج جامعه پزشکی باشد، گفت: باید در حوزه‌هایی که دچار ضعف هستیم این جهاد همه جانبه انفاق بیفتد و امروز با وجود بیماری منحوس کرونا خوشبختانه شاهد تلاش‌های زیاد و مجاهدانه جامعه بهداشت، سلامت و درمان کشور هستیم و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در این جامعه بزرگ به خوبی قابل نمایش است.

کریمی افزود: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا نمونه‌ای از جهاد در عرصه سلامت است که خوشبختانه امروز شاهد موفقیت‌های چشمگیر این طرح در کنترل نسبی این بیماری هستیم.

وی خاطر‌نشان کرد: تشکیل یک هزار و ۳۵۰ تیم تخصصی بسیج در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی و آموزش بیش از ۱۸ هزار نفر از خانواده‌های استان مرکزی نشان از نگاه جهادی طرح شهید سلیمانی به حوزه مبارزه با بیماری کرونا دارد و اگر این نگاه در همه عرصه‌ها عملیاتی شود قطعا موجب شکوفایی و برکات زیادی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار