دفاع عالمانه از اسلام و انقلاب از آیت‌الله مصباح شخصیتی بی بدیل ساخته است

تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی اعلام کرد: دفاع عالمانه از ارزش‌های اسلام و انقلاب و ایستادگی عمارگونه در فتنه‌ها از این عالم بصیر و مجاهد انقلابی شخصیتی بی بدیل ساخته است.
کد خبر: ۴۳۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ - 03January 2021

دفاع عالمانه از اسلام و انقلاب از آیت الله مصباح شخصیتی بی بدیل ساخته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با صدور پیامی، ارتحال علامه آیت الله محمد تقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشد.

در سالگرد عروج سردار دل‌ها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بصیر دیگری از یاران صدیق انقلاب و رهبری، از جمع عماریون پرکشید و به ملکوت اعلی پیوست.

عروج ملکوتی عالم ربانی علامه محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) پس از عمری مجاهدت علمی و عملی در راه ترویج معارف ناب اسلامی و دفاع از انقلاب اسلامی، علمدار انقلاب و یاران او را در غمی جانکاه فرو برد.

صراحت لهجه در دفاع تمام قد وعالمانه از ارزش‌های اسلام و انقلاب و نهراسیدن از دشنام و استهزائ دشمنان کینه توز و ایستادگی و راهنمایی عمارگونه در فتنه‌ها نسبت به فریب خوردگان، از این عالم بصیر و مجاهد انقلابی شخصیتی بی بدیل ساخته است.

این مجاهد نستوه پرچمدار دفاع از انقلاب اسلامی و اقامه حکومت اسلامی بود و همواره جزو پیشگامان مبارزه علمی با کج اندیشان و منحرفین از قبل از انقلاب تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

آثار به جای مانده از این فقیه بصیر، فیلسوف و حکیم صمدانی گنجینه عظیمی از معارف برای رشد وکمال فردی و اجتماعی و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

ارتباط صمیمانه و مستمر کارکنان و طلاب و روحانیون بسیجی گردان‌های تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام با آن عالم فرزانه و کسب فیض از رهنمود‌های حکیمانه ایشان، حاکی از روحیه مجاهدانه، و دغدغه ایشان برای حضور تاثیرگذار روحانیت انقلابی در خط مقدم مقابله با دشمن و استکبار جهانی است.

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) رحلت این عالم مجاهد را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، عموم مردم، شاگردان و ارادتمندان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و ائمه اطهار علیهم السلام را مسئلت می‌نماید..

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار