ویژه رادیو تهران

تکریم مدافعان سلامت در «احیاء داوطلبانه» رادیو تهران

برنامه «سنگلج» از رادیو تهران با بازخوانی کتاب «احیاء داوطلبانه» از ۱۶ تا ۲۰ دی ماه در این بازه زمانی به موضوع مدافعان سلامت می‌پردازد.
کد خبر: ۴۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ - 04January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه «سنگلج» از رادیو تهران که به بازخوانی کتاب‌های گویا اختصاص یافته است این روز‌ها در پنج قسمت، از ۱۶ دی، به بخشی از زندگی و ایثار «مدافعان سلامت» در مبارزه با بیماری «کرونا» اختصاص یافته است.

«احیاء داوطلبانه» یکی از اتباع افغان در حال صحبت با مسئول پذیرش «بیمارستان چمران» است تا او را راضی کند که دکتر همسرش را ببینید. ولی مسئول بیمارستان به او می‌گوید که تا پول را نپردازد، نمی‌تواندکاری کند. «ظاهر» به او می‌گوید که پسرش خیرالله در راه است تا پول بیاورد. ولی مسئول پذیرش نمی‌پذیرد. ظاهر در این بین، درحال گریه پزشک اورژانس، دکتر فتح‌آبادی را می‌بیند و دکتر از او می‌پرسد مشکل چیست؟ و وقتی از وضع آن‌ها مطلع می‌شود، به پذیرش رفته و فیش آن‌ها را پرداخت می‌کند تا بتواند ویزیتشان کند. بعد از آن، رئیس بیمارستان دکتر فتح‌آبادی را بازخواست می‌کند که چرا مبلغ ویزیت افغان‌ها را پرداخت کرده است. همچنین به وی خبر می‌دهد که عضو مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شده است.

روزی دیگر ظاهر با بیماری دیگر از همکارانش که مشکوک به بیماری کروناست، باز به بیمارستان چمران مراجعه می‌کند و از مسئول پذیرش می‌خواهد تا به دکتر فتح‌آبادی، مبنی بر خواست خود دکتر، خبر دهد که ظاهر آمده است و...

سرانجام دکتر فتح‌آبادی در راه درمان بیماران کرونایی جان خود را ایثار می‌کند، اما از برنامه «سنگلج» داستان‌های دیگر از زندگی این جانبازان راه سلامت را بشنوید.

تهیه و تنظیم برنامه سنگلج کاری از اسماعیل عابدیان است که هر شب از ساعت ۱:۳۰ بامداد تقدیم حضور علاقه مندان می‌شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبر‌های رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها