هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد

هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی ماست و همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.
کد خبر: ۴۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ - 17March 2015

هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: 25 اسفند 1373 حاج سید احمد خمینی دومین فرزند حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی درگذشت.

مرحوم سید احمد خمینی، دومین فرزند پسر حضرت امام خمینی در اسفند 1324 شمسی در شهر قم متولد شد و در 25 اسفند 1373 خورشیدی در تهران درگذشت و در آرامگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

متن زیر برگرفته از مجموعه بیانات حاج سید احمد خمینی است که در کتاب "دیدگاه ها" توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به چاپ رسیده است.

«امروز من و شما باید در همان خط حرکت کنیم خالصاً و مخلصاً برای خدا و اسلام و نظام اسلامیمان از رهبر بزرگوارمان حضرت آیت­ الله خامنه­ ای (دامت برکاته) حمایت کرده و در راه او که راه امام عزیزمان است گام برداریم. امروز دنیا مترصد است که ببیند ما چگونه حرکت می­ کنیم. سرپیچی از ولایت، سقوط نظام را به دنبال دارد.

امروز ولایت، نقطه وحدت امت حزب­ الله است. نظام از ولایت جدا نیست چرا که بدون ولایت، نظام اسلامی نیست و بدون نظام، انقلاب نمی­ تواند راه خود را در جهان طی کند. امروز نظام اسلامی ما چشم و چراغ مسلمانان جهان است اگر دو جریان انقلابی ما، دو جریانی که به اسلام و امام و ولی فقیه و نظام علاقه­ مندند دست در دست یکدیگر بگذارند بر تمامی ضد انقلاب داخل و خارج غلبه پیدا می­ کنند و الا گروهی که روی کار می­آید به خون هر دو جریان انقلاب تشنه است و هر دو جریان را نابود می­ کند.»

** در دیدار با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – 7 بهمن 67

با امام پیمان می­بندیم که لحظه­ ای از پشت سر رهبری عزیز انقلاب حضرت آیت­ الله خامنه­ ای دور نباشیم. چرا که یکی از شاگردان عزیز امام رهبر عزیزمان است، این بزرگ مردی که امروز سکان این کشتی را در دست گرفته و این بزرگ مردی که ما در پشت سر او پوزه ی آمریکا را به خاک خواهیم کشید.

** در دیدار با اولین گروه از آزادگان – 29 مرداد 69

هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.

** در دیدار با گروهی از آزادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – 7 آبان 69

 ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت­ الله خامنه­ ای حرکت کنیم، هر چه ایشان گفت گوش کنیم. اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند بدانید که نقص از ماست. اگر امروز اختلاف موجب شود که به اقتدار ولی صدمه بخود گناه بزرگی مرتکب شده­ ایم. ما امروز اختلاف را از هیچ کس نمی­ پذیریم. اگر روزی از پشت سر ولی فقیه کنار رویم و اگر ولی فقیه نفوذ کلمه­ اش کم شود چه گناه بزرگی مرتکب خواهیم شد. تمام زحمات ملت عزیز، شهدا و امام از بین می­رود، تمام سختی هایی که در طول مبارزه متحمل شدید همه اینها از بین می­رود. ما باید سعی کنیم اتحادمان را حفظ کنیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.

** در دیدار با خانواده شهدای کشتار خونین در قم – 19 دی 69

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها