رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

تکلیف‌محوری مهم‌ترین ویژگی شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی بود

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی گفت: تکلیف‌محوری مهم‌ترین ویژگی شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی بود که موجب درخشش ایشان در عالم فقاهت و جهان تشیع شد.
کد خبر: ۴۳۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 04January 2021

تکلیف‌محوری مهم‌ترین ویژگی شخصیت آیت الله مصباح یزدی بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در  مراسم گرامیداشت آیت‌الله مصباح یزدی که با حضور فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی لرستان بر گزار شد، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مصباح یزدی یک عالم جامعی بودند که دارای ویژگی‌های اخلاقی خاصی بودند.

وی مرحوم علامه مصباح را فرد خودساخته‌ای دانست و افزود: تکلیف‌محوری مهم‌ترین ویژگی شخصیت آن عالم ربانی که موجب درخشش ایشان در عالم فقاهت و جهان تشیع شد، ایشان همیشه به دنبال انجام مسئولیت‌ها و وظایف خطیر خود نسبت به انقلاب اسلامی و جهان اسلام بودند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به سابقه‌ی مبارزاتی این یار صدیق امام و رهبری گفت: سوابق علامه مصباح، سوابق روشنی است، ایشان به گواه شخصیت‌های بزرگ در مبارزه با طاغوت از سابقون بودند و از سال‌های ۴۱ و ۴۲ در کنار حضرت امام (ره) حضور داشتند و بارها مورد آزار و اذیت ساواک قرار گرفتند و اشراف کامل به مسائل گوناگون علمی و سیاسی داشتند.

حسینی به اعتقاد و باور قلبی مرحوم علامه مصباح به ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: اعتقاد عمیق به ولایت فقیه و پایبندی به اصول انقلاب و نظام از ویژگی‌های بارز این عالم وارسته بود و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را در گرو نعمت ولایت و تاسی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب می‌دانست و به آن معتقد بوده است.

وی افزود: درگذشت علامه مصباح یک ثلمه بسیار بزرگ برای حوزه، دانشگاه و فضای سیاسی کشور است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: معتقدم در میان علما حداقل تا آینده نزدیک به راحتی فردی پیدا نشود که جایگزین آیت الله مصباح به لحاظ جامعیت شخصیت ایشان شود.

‌حسینی به مهمترین ثمره حیات علامه مصباح اشاره کرد و ابراز داشت: مهمترین ثمره حیات علامه مصباح تأسیس مؤسسه بنیاد باقرالعلوم (ع) و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بود که هزاران هزار نیروی متعهد و متخصص و اسلام شناس از دل آن به انقلاب اسلامی و جهان اسلام تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار