حمله به نیروهای داعش با فرماندهی «سردار سلیمانی»؛

«سایه انتقام» رونمایی شد+ تیزر

بازی سایه انتقام با محوریت مبارزه با نیروهای تروریستی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 04January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علیرضا حقیقی‌قریب» مدیر عامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون در مراسم رونمایی بازی «سایه انتقام» اظهار داشت: مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز راه‌اندازی شده، افتخار دارد با در اختیار داشتن به روزترین تکنولوژی موشن کپچر دنیا با ۲۴ عدد دوربین وایکان سری vantage16 میزبان پروژه‌های بزرگی در حوزه گیم، انیمیشن و جلوه‌های ویژه مانند پروژه‌های فیلم متری شیش و نیم،vrkarbala بازی سفیر عشق، بازی عملیات انهدام، بازی infinity war ،بازی what happened، انیمیشن جوانمردان،بازی gray و... بوده است.

وی افزود: ایده اولیه بازی بهمن‌ماه سال گذشته و بعد از تهدیدات مختلف در منطقه شکل گرفت تا توانمندی‌های نظامی کشورمان از طریق بازی به نمایش درآید.

حقیقی‌قریب با بیان اینکه این بازی برای پلتفرم اندروید طراحی شده است، گفت: طراحی بازی سایه انتقام ٩ ماه زمان برد، بازی در ژانر شوتر با ٣٦ مرحله است که نیروهای داعش را به فرماندهی سردار سلیمانی هدف قرار می‌دهد.

وی گفت: امروزه فرهنگ‌سازی از طریق رسانه امری عادی شده و ما به دنبال این هستیم که بازی‌هایی از این دست را گسترش دهیم تا بیش از پیش توانمندی نظامی کشور و امنیت کشور را را به رخ دشمنان بکشیم.

در ادامه این مراسم، «احمد اسفندیاری» مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان با بیان اینکه زندگی مردم با فضای مجازی آمیخته شده است، گفت: باید از این ظرفیت در جهت نمایش توانمندی‌های کشور استفاده کرد.

وی افزود: بدون شک بازی‌های موبایلی و کامپیوتری می‌توانند کمک شایانی به شناساندن منش و سیره عملی شهدایی مثل قاسم سلیمانی کنند، باید کارهای مفیدی شود تا محتواهای مورد نیاز جوانان و نوجوانان همسو با نظام جمهوری اسلامی باشد.

اسفندیاری تصریح کرد: هرچند خیلی‌ها در برابر قدرت دفاعی و نظامی ایران مقاومت می‌کنند و زیر بار نمی‌روند، اما بچه‌ها باید از قدرت ایران در عرصه نظامی آگاه شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار