بخشی از وصيت نامه شهيد «صادق یبارنژاد»؛

خدمتگزار میهن عزیزمان باشید

شهيد «صادق یبارنژاد» در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: از شما می خواهم که خدمتگزار میهن عزیزمان باشید و از اسلام و امام بزرگوارمان حمایت کنید، رزمندگان اسلام به کمکها و حمایت های شما دلگرم هستند.
کد خبر: ۴۳۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 04January 2021

خدمتگزار میهن عزیزمان باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «صادق یبانژاد» در 1346/01/01 در بوشهر چشم به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی را در همان شهر گذراند . با شروع دوران راهنمایی و آغاز تهاجم دشمن به مرزهای جمهوری اسلامی با خانواده اش به استان اصفهان مهاجرت نمودند و پس از مدتی به استان بوشهر نقل مکان کردند، در سال 1363 ازدواج نمود که حاصل آن دو فرزند پسر به نام های وحید و ولید است.

پس از تولد فرزند دوم لباس مقدس سربازی را بر تن کرد و در  1367/09/29 در هنگام گشت زنی در آبهای نیلگون خلیج فارس به همراه دو تن از همرزمانش در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مسلح در ميناب به شرف شهادت نائل آمد .

فرازی از وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ما باید به حسین بن علی(ع) که اسوه مقاومت است اقتدا کنیم و نشان دهیم که حسین وار رفتن چه زیباست.

خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق خدمت به میهن و اسلام عزیز را نصیبم کرده و از شما می خواهم که خدمتگزار میهن عزیزمان باشید و از اسلام و امام بزرگوارمان حمایت کنید، رزمندگان اسلام به کمکها و حمایت های شما دلگرم هستند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار