رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی؛

امروزه کشور نیازمند مقاومت در برابر فشارهای ناجوانمردانه آمریکا است

علی‌اکبر گروسی گفت: امروز کشور نیازمند مقاومت در مقابل فشارهای ناجوانمردانه کشورهای متخاصم مخصوصاً آمریکا بوده و تاکنون با مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهداء این اقدامات دشمنان منجر به شکست شده است.
کد خبر: ۴۳۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ - 04January 2021

امروزه کشور نیازمند مقاومت در برابر فشارهای ناجوانمردانه آمریکا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، امروز در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای حرم، اظهار داشت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار رفیعی است که قلم‌ها از توصیف آن عاجز هستند زبان ما قاصر از مدح مقام شهداء هست، چراکه شهداء به فیض عظیم رسیده و جایگاه ویژه ای نزد خداوند دارند،

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: ما غمگین آن هستیم که شهداء در کنار ما نیستند و از شهداء می‌خواهیم که ما را شفاعت کنند و گوشه چشمی به این مملکت و نظام داشته باشند، همانگونه که تاکنون یاور این انقلاب بوده‌اند.

وی افزود: امروز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه خون مطهر شهداء برافراشته شده است و ما باید یاد و نام شهداء را زنده نگه داریم چرا که همه ما مدیون فداکاری های آنها هستیم، شهادت، ایثارگری، فداکاری و مجاهدت، فرهنگی است که از انقلاب اسلامی جدا شدنی نیست.

گروسی ادامه داد: باید همه شهداء در معرض دید ما باشند، شهداء در روزگاری که دشمنان کمر همت به براندازی نظام مقدس اسلامی و تهدید انقلاب را داشتند احساس مسئولیت و تمام قد در مقابل هجمه ها ایستادند و با ولایت مداری، خون پاک و مطهرشان درخت انقلاب را آبیاری کردند، ما باید این بصیرت و فرهنگ شهادت و ایثارگری را در کتاب‌ها، گنجانده و در همه کارها و به هر طریق ممکن این فرهنگ را گسترش دهیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تاثیرگذار بودن نقش سردار سلیمانی در مناسبات دیپلماتیک گفت: قاسم سلیمانی تنها یک سرباز و سردار نبود بلکه مدیری ولایی به تمام معنا و یک دیپلمات خیلی قوی، دانا و آگاه به رسوم دیپلماتیک بود که سخنان او در جلسات با رهبران کشورهای قدرتمند دنیا بسیار تاثیر گذار بود.

وی افزود: امروز کشور نیازمند مقاومت در مقابل فشارهای ناجوانمردانه کشورهای متخاصم مخصوصاً آمریکا بوده و تاکنون با مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهداء این اقدامات دشمنان منجر به شکست شده است تا جایی که خودشان هم اقرار کردند تحریم ها و فشارها بی نتیجه بود، این ارزش را شهداء و مقاومت مردم ایجاد کردند.

گروسی با اشاره به علت پیدایش گروه تکفیری داعش گفت: غده سرطانی به نام داعش را خود صهیونیست‌ها و آمریکا برای تخریب اسلام ایجاد کرده بودند تا به وسیله دست پروردگان نظام سلطه چهره اسلام را مخدوش کنند ولی با مدیریت هوشمندانه حاج قاسم در همه کشورها شکست خوردند و داعش از هم پاشید و آبروی آنها رفت، اینها  همه در سایه فرهنگ شهادت به دست آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار