سردار قریشی مطرح کرد؛

ارسال ۱۰۵۶ اثر برگزیده به جشنواره «مرد میدان»/ شهادت حاج قاسم پاداش الهی ۴۰ سال مجاهدت بود

رئیس ستاد جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان از ارسال یک هزار و ۵۶ اثر برگزیده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، پاداش بزرگ الهی ۴۰ سال مجاهدت ایشان بود.
کد خبر: ۴۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ - 05January 2021

ارسال ۱۰۵۶ اثر برگزیده به جشنواره «مرد میدان»/ شهادت حاج قاسم پاداش الهی ۴۰ سال مجاهدت بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و  هنر دفاع‌پرس، سردار سیدقاسم قریشی رئیس ستاد جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان امروز (۱۶ دی) در بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، پاداش بزرگ الهی ۴۰ سال مجاهدت ایشان بود.

وی با بیان اینکه به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط ظالم‌ترین حکومت تاریخ، نشان ترس آنان از حافظ امنیت ملت ایران بود، تصریح کرد: حکومت آمریکا به غلط تصور می‌کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت تضعیف می‌شود، حال آنکه به گفته دوست و دشمن، دشمنان از «شهید سلیمانی» بیشتر از «سردار سلیمانی» می‌ترسند و آسیب می‌بینند.

رئیس ستاد جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از منظر ولایت یک راه اطمینان‌بخش برای رسیدن به قله‌های افتخار است، گفت: حاج قاسم سلیمانی برای کارگزاران نظام، احزاب سیاسی و همه اقشار جامعه یک الگو و دانشگاه است.

سردار قریشی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم یعنی اسلام ناب محمدی، تاکید کرد: حاج قاسم در مکتب اسلام بزرگ شد و با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به اوج افتخار رسید.

وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم ایران و مسلمانان جهان به زبان‌های مختلف به تجلیل از ایشان پرداختند، افزود: پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن شدیم تا با استفاده از زبان شعر و هنر مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم لذا با فراخوان فرهنگی و هنری در بخش‌های مختلف آثاری به جشنواره ارسال شد.

رئیس ستاد جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان با اشاره به ارسال یک هزار و ۵۶ اثر برگزیده به دبیرخانه جشنواره، خاطرنشان کرد: ۱۷۸ اثر در بخش طراحی پوستر، ۲۵۹ اثر در بخش کلیپ، ۲۱۴ اثر در بخش همخوانی و تک‌خوانی و ۸۵ اثر در بخش پادکست و مستند رادیویی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

انتهای پیام/۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار