فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

طرح «سفیر شهید» از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است

سردار کرمی طرح سفیر شهید را از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح، پیاده‌سازی فرهنگ شهادت و ترویج روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۴۳۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ - 06January 2021

طرح سفیر شهید یکی از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ یکم یگان‌های ویژه ناجا ضمن گرامی‌داشت اولین سالگرد سردار دل‌ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های سراسر کشور، اظهار داشت: سفیر شهید بودن کار بسیار سنگین و مسئولیت خطیر و بزرگی است که می‌توان آن را از رزم و دفاع در برابر دشمن سخت‌تر دانست.

وی ادامه داد: طرح سفیر شهید یکی از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است. در این طرح یک شهید انتخاب می‌شود و فرد با مطالعه و تحقیق در مورد سیره و روش زندگی و همچنین الگو قراردادن آن شهید بزرگوار، ابتدا شروع به خودسازی و سپس ترویج روحیه ایثار و جهاد در سطح جامعه مد نظر خواهد بود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر اهمیت اجرای طرح سفیر شهید در یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، پیاده‌سازی فرهنگ شهادت و ترویج روحیه انقلابی است، کارکنان با انگیزه و علاقه وارد این حیطه شده و با عهد و پیمان با شهدا می‌توانند خصوصیات بارز شهدا را در محل خدمت و زندگی خود اجرایی کنند.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان، تصریح کرد: وجود نیرو‌های جوان و با تجربه، آمادگی جسمانی بالا، آمادگی عملیاتی و علمی - بصیرتی از شاخصه‌های مهم پلیس ویژه است که باید هرساله آن را ارتقاء داده و بازخورد آن را در رزمایش‌ها و مانور‌های عملی مشاهده کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس در جهت برقراری آرامش و امنیت پایدار خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است و ما از این بابت خدا را شاکریم که توفیق خدمت به خلق‌الله را کسب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار