فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اعلام کرد؛

آمادگی همه‌جانبه یگان ویژه برای مقابله با تهدیدات دشمنان

سردار کرمی از آمادگی همه‌جانبه یگان ویژه ناجا برای مقابله با تهدیدات دشمنان خبر داد و گفت: یکی از راه‌های مطمئن مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به دفاع غیرعامل در همه ابعاد است.
کد خبر: ۴۵۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 07April 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در نشست با فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه که به‌صورت ارتباط زنده تصویری با یگان‌های ویژه سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: فصل بهار، فرصتی مناسب برای پرداختن به خود از گذشته تا آینده است و چه خوب است که انسان با ارزیابی خود، گذشته را تجزیه و تحلیل کرده تا برای آینده برنامه‌ریزی کند؛ چراکه بهار فصل تغییر و تحول است و کمک به تولید و پشتیبانی از طرح‌ها و رفع موانع موجود، از اولویت‌های سال جدید است.

وی آموزش را پایه و اساس مأموریت‌ها و فعالیت‌های یگان ویژه عنوان کرد و افزود: آموزش‌های نوین، حفظ و ارتقای آمادگی‌های جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی از اولویت‌های مهم پلیس ویژه در سال ۱۴۰۰ است که باید به‌طور جد دنبال شود و در این زمینه‌ها از منابع علمی، نخبگان و ظرفیت‌های داخلی بهره‌برداری خواهیم کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: در سال جدید به حول قوه الهی با اجرای طرح ۱۴ معصوم (ع)، ارتقای منزلت و معیشت کارکنان از جمله اماکن رفاهی، منازل سازمانی، احداث زیرساخت‌های پادگانی شامل آسایشگا‌ها و اماکن ورزشی در دستور کار قرار دارد.

کرمی با تأکید بر تمرکز در طرح پدافند غیر عامل، بیان کرد: پدافند غیر عامل نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کاربرد دارد؛ یکی از راه‌های مطمئن مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به دفاع غیر عامل در همه ابعاد است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن اشاره به اجرای مطلوب طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های سراسر کشور خاطرنشان کرد: این طرح یکی از روش‌های مؤثر در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است؛ سفیر شهدا بودن، کار بسیار سنگین و مسئولیت بزرگی است که می‌توان آن را از رزم و دفاع در برابر دشمن، سخت‌تر دانست و باید تلاش کنیم پیروان حقیقی راه شهدای عزیز باشیم.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها