جانشین فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی امروز امین و تکیه گاه مردم است

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز امین و تکیه گاه مردم است، گفت: نیروی انتظامی پا به پای مردم برای حفظ سلامت و امنیت مردم ایستاده است.
کد خبر: ۴۸۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 11October 2021

یگان ویژه در فتنه ۸۸ درخشید/خنثی شدن توطئه دشمن در بحران خوزستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز دوشنبه (۱۹ مهر) در مراسم صبحگاه یگان ویژه اظهار داشت: بالاترین توفیق نیرو‌های مسلح بر این است که فرمانده آن‌ها یک فقیه است، این مهم است که این کشور و جامعه به طاغوت وصل نیست و به قرآن وصل است.

وی افزود: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از مردم و برای مردم است، به همین دلیل است که مردم نیرو‌های مسلح را دوست دارند، چه در مرزها، چه در دریا، چه هوا و چه امنیت داخلی مردم مشاهده می‌کنند نیرو‌های مسلح چگونه جانفشانی می‌کنند.

رضایی بیان کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در جهان زبانزد است، هر مراسمی در نیرو‌های مسلح با نام خدا و بسم الله شروع می‌شود و این یعنی همگی ما برای خدا کار می‌کنیم، نیرو‌های مسلح ما امروزه چه در جغرافیایی داخلی و چه در خارج از مرز‌ها به عنوان مستشار بت شکن است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: جبهه‌های مقاومت بخشی از مسیر انقلاب اسلامی است، ما اعتقاد به ظهور داریم و انقلاب اسلامی در مسیر بعثت و عاشورا را بسترساز ظهور می‌دانیم.

وی گفت: نیروی انتظامی امروز امین و تکیه گاه مردم است، به عنوان مثال در ایام نوروز در موضوع کرونا و در انتخابات برای حفظ امنیت نیروی انتظامی پا به پای مردم برای حفظ سلامت و امنیت مردم ایستاده است.

سردار رضایی تاکید کرد: به رغم اینکه در کشور‌های پیرامون ناامنی داریم، اما ایران اسلامی امن است، هجمه‌های زیاد سیاسی، فرهنگی، نظامی و… بر ما تحمیل کردند، اما تمامی این توطئه‌ها به خودشان برگشت.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در مقابل هنجارشکنان، بت‌شکن است، وقتی یگان ویژه در بحرانی حضور پیدا می‌کند، توطئه گران بدون عرض اندام فرار می‌کنند، به عنوان مثال بحران آبی که در خوزستان به وجود آمد و دشمن می‌خواست از مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کند، اما با ورود یگان ویژه آن توطئه خنثی شد.

وی ادامه داد: آن قشری که بخواهد حقوق شهروندی را زیرپا بگذارد با یگان ویژه رو به رو است، خود را ندیدن و به موقع و هوشمندانه عمل کردن ویژگی بارز یگان‌های ویژه است.

سردار رضایی گفت: یگان ویژه در فتنه سال ۸۸ درخشید، در سال ۹۶ و ۹۸ هم همینطور بوده است، تا یگان ویژه در صحنه حاضر شد توطئه‌ها خنثی شد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: امروز یگان ویژه شکست ناپذیر است، یگان تحمیل اراده بر حریف است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها