محسن رضایی:

گام دوم انقلاب بدون مکتب سلیمانی شکل نمی‌گیرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام شهادت سردار سلیمانی این است که گام دوم انقلاب بدون مکتب سلیمانی شکل نمی‌گیرد و باید راه مقاومت و شهید سلیمانی را ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۳۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 06January 2021

گام دوم انقلاب بدون مکتب سلیمانی شکل نمی‌گیردبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه شهادت حاج قاسم با گام دوم انقلاب ارتباط داشت، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌‌ای در کالبد انقلاب برای پیمودن گام دوم جاری کرد و گام دوم انقلاب به مثابه آغاز نهضتی جدید در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و خیلی ها می خواهند این گام دوم انقلاب را عادی انگاری کنند، در حالی که ثمره اصلی انقلاب در این گام دوم شکل خواهد گرفت.

رضایی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی جوانه‌های انقلاب در آغاز گام دوم را آبیاری کرد، گفت: پیام شهادت سردار سلیمانی این است که گام دوم انقلاب بدون مکتب سلیمانی شکل نمی‌گیرد و باید راه مقاومت و شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته این راه اصولی دارد که تبعیت از ولایت فقیه اولین اصل آن است و داشتن اعتماد به نفس، خلاقیت و ابتکار عمل و نوآوری و مردمی سازی و توانمندکردن مردم از دیگر اصول آن است.

وی با بیان اینکه با پیروی از این اصول هیچ چیز حتی تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند مانع پیشرفت ما باشد، گفت: شاهدیم آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای عربی دست به دست هم داده و سازماندهی جدیدی برای مقابله با انقلاب ما شکل داده‌اند. در پشت جبهه هم یک ستون پنجمی از نفوذی‌ها، برخی بازیگران سیاسی و رانت خوارهای اقتصادی و سیاسی درست کرده اند، لذا گام دوم انقلاب با مبارزه بسیار سنگینی شروع شده است.

رضایی تصریح کرد: آن‌ها می‌گویند باید حرف آخر را با جمهوری اسلامی ایران بزنیم. خُب بزنید تا ببینید صدها سلیمانی از ایران اسلامی بلند می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را در حوزه‌های مختلف بگیرند، ادامه داد: ترس آنها از شکل‌گیری یک تمدن بزرگ در ایران اسلامی و تاثیر آن بر کشورهای دیگر و رشد ما در حوزه های مختلف است. آن‌ها خطر بیانیه گام دوم انقلاب را درک کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه خون شهید سلیمانی در این مبارزه گام دوم انقلاب به کمک ما خواهد آمد، متذکر شد: باید در این راه ثابت قدم بوده و از مسیر منحرف نشویم و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش برویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار