وزیر صمت:

سردار سلیمانی همه هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کرد

وزیر صنعت معدن تجارت گفت: سردار سلیمانی همه هستی خود را فدای انقلاب اسلامی و کشور کرد و تا روزی که به شهادت رسید، بیش از 40 سال در مجاهدت، مبارزه و فداکاری برای مردم بود.
کد خبر: ۴۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 06January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت بزرگداشت هفته مقاومت «علیرضا رزم حسینی» وزیر صنعت معدن تجارت با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار دلها اظهار داشت: رهبری به شایستگی از سردار دل‎ها تجلیل کردند و بهترین عبارت که ایشان فرمودند: «مکتب سلیمانی» بنابراین ما اگر بخواهیم هر مطلبی را بگوییم اوج آن را مقام معظم رهبری فرمودند.

سردار سلیمانی همه هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کرد

وزیر صمت گفت: سردار سلیمانی همه هستی خود را فدای انقلاب اسلامی و کشور کرد و ایشان قبل از انقلاب و حتی یک سال مانده به انقلاب در مبارزات و تظاهرات شرکت می کرد و بعد در دوران دفاع مقدس و نهایتا تا روزی که به شهادت رسید، بیش از 40 سال در مجاهدت، مبارزه و فداکاری برای مردم بود.

‌رزم‌حسینی با بیان اینکه حاج قاسم برای همه نسل‌ها باقی ماند و خواهد ماند و محبوب همه مردم ایران با هر جناحی، سلیقه‌ای و لباسی شد ادامه داد: امیدواریم که نسل جدید و نسل‌های بعد راه ایشان را دنبال کنند که حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره ملی ایران باقی ماند.

سردار سلیمانی همه هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کرد
این مسئول عنوان کرد: همه دنیا این استان را به نام حاج قاسم سلیمانی می‌شناسند و نجابت و شرافت مردم کرمان هم در دوران دفاع مقدس و هم در طول تاریخ می‌شناسند و سمبل امروز ما هم حاج قاسم سلیمانی با اسم کرمان عجین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار