مدیرکل اتباع و امور خارجه استان سیستان و بلوچستان:

فرزندان رشید چون سلیمانی‎ها و میر حسینی‎ها امروز تاریخ و دنیا را متحول و متحجر ساخته‌اند

داودی گفت: دشمن ایران قبل از انقلاب را تصور می کرد و در ذهنش خطور نمی کرد که فرزندان رشید و با صلابتی چون سلیمانی ها و میرحسینی‎ها در دامن پاک مادران تربیت شدند که امروز تاریخ و دنیا را متحول و متحجر ساخته‌اند.
کد خبر: ۴۳۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ - 06January 2021

فرزندان رشید چون سلیمانی ها و میر حسینی ها امروز تاریخ و دنیا را متحول و متحجر ساخته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و شهید قاسم میرحسینی یادواره این دو شهید والامقام با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.

«نبی بخش داودی» مدیرکل اتباع و امور خارجه استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سالگرد شهادت شهید سلیمانی و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با رشادتها و دلاورمردیهای سردار سلیمانی خواب دشمن تعبیر نشد دشمن هرگز انتظار نداشت که جمهوری اسلامی بدون پشتوانه غرب و شرق 40 سال و اندی را پشت سر بگذارد اما غافل از این بود که مادران شیرزن ایرانی در تربیت فرزندانشان و در فرمانبرداری از امامشان و رهبر در مقابله با دشمن و صیانت و حفاظت و حراست از تمامیت ارضی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

وی گفت: دشمن ایران قبل از انقلاب را تصور می کرد و در ذهنش خطور نمی کرد که فرزندان رشید و با صلابتی چون سلیمانی ها و میر حسینی ها در دامن پاک مادران تربیت شدند که امروز تاریخ و دنیا را متحول و متحجر ساخته اند امروز افتخار ما بر این است در زمانی زندگی می کنیم که وجود رهبر معظم انقلاب و فرزندان رشید انقلاب خاطرات شیرینی را از خود برجای گذاشته اند.

داودی ادامه داد: تاریخ قبل از انقلاب را که نگاه می کنیم همواره عرق شرم از پیشانی ما جاری می شد اما امروز با مشاهده تاریخ معاصر ایران هر ورقش افتخاراتی را دارد که هر ایرانی و مسلمانی به آن افتخار می کند امروز تاریخچه زندگی شهید سلیمانی باید مرور شود انسانی معمولی فرزندی از فرزندان این مرزو بوم بود.

این مسئول ادامه داد: دشمن فکر می کرد با به شهادت رساندن شهید سلیمانی امتیازی کسب کند اما امروز از هر طرف مورد سرزنش است.

وی افزود: قاسم میرحسینی از تبار سیستان افتخار دیگری است برای ما سیستان و بلوچستان در برخی از عرصه های پیشرفت و توسعه رتبه های برتر دارد اما در عرصه جهاد و عزت و سربلندی نظام در رتبه های اول جهان قرار داریم این افتخار است که باید به عزت و وجود فرزندان انقلاب ببالیم و عزت و سزبلندی ما از شرافت این بزرگ مردان است در ادامه راه بتوانیم ذره ای از دین مان را به خانواده معظم شهدا که این فرزندان را تربیت کرده اند ادا کنیم.

داودی گفت: دنیای غرب و دشمنان اسلام از هیچ توطئه و ترفندی بر ما فرو نگذاشتند جمهوری اسلامی همه توطئه و تهدیدها را خنثی کرده و سیاهی تباهی را برای دشمنان باقی گذاشته است دشمنان سختی ها و گرفتاریهای بیشماری را علیه ملت ایران روا داشتند که این سختی ها را با موفقیت طی کردند.

این مسئول افزود: اگر دیروز در جنگ ما به سلاح و سیم خاردار نیاز داشتیم اما امروز روز به روز از مهمترین نرم افزارهای دنیا رونمایی می کنیم ظفر پیروزی و رشد و بالندگی ما در دنیا در حال نمایان است هرچند بخش اعظم این رشد و بالندگی نمایان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها